zondag 14 februari 2016

Themadag #80: 5 x Eline's hertje

Geen liefdeskaartje, maar wel heel veel hartjes vandaag op mijn blog. Op de kaarten, maar ook in mijn buik, want... vorig weekend kon ik eindelijk aan de slag met het geweldig lieve hertje van Eline Pellinkhof! Ik heb een zwak voor hertjes en was dus in de wolken toen ik wist dat ze een snijmal van dit diertje ging ontwerpen. (De dino en de aapjes kon ik ook niet weerstaan.) Ook kocht ik het mooie papier er bij, mooie grijze, roze en okergele tinten. Prachtig en tegelijkertijd lekker fris. De inspiratie bleef ook bij deze serie maar komen, dus ik kan vandaag vijf kaarten laten zien.




Deze eerste drie staan samen op de foto, omdat ik die op één dag heb gemaakt. De volgende dag kwamen er nog twee bij in deze serie, dus die staan apart op de foto.



Zie je dat mini hertje op de laatste kaart? Dat is van een pons die ik ooit eens bij de Kruidvat of de Action kocht. Ik heb hem al heel lang in huis en heb het altijd jammer gevonden dat hij zo klein is, omdat ik een groot hertje wilde. Nu de grotere hertjes er zijn, past het mini hertje er leuk bij als detail. :-)

De aapjes zijn ook al aan het ravotten op drie gemaakte kaarten, die laat ik binnenkort zien!

Gebruikte materialen:
- Hertjes: Eline Pellinkhof (Eline's deer)
- Papier: Eline Pellinkhof (Eline's babies pink)
- Teksten: Marianne Design / Eline Pellinkhof / CraftEmotions / Els Brigé (Welkom, baby)
- Label: ZieZo Knutsels
- Washitape: Action

36 opmerkingen:

  1. Allemaal leuk. Wat een variatie met min of meer dezelfde materialen. Wat een geluk dat je het ponsje geduldig hebt bewaard.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh wat een lieve kaartjes! Echt prachtig!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige kaartjes! En wat mooi zo die papiertjes. Ik heb getwijfeld maar ik heb nog zoveel baby-papiertjes. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze liefff!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn dit schattige kaartjes! En dat mini-hertje...zo tof, die kun je nu volop gebruiken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaartjes! Ik vind ze allemaal even mooi, kan niet kiezen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie reeks!
    Ik kocht het blauwe papier, maar denk dat het roze blokje ook nog wel in mijn winkelmandje zal belanden...
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, wat een toffe kaartjes! Het lijkt inderdaad wel hertjesdag :). Ze zijn stuk voor stuk schatjes en ik ben er inderdaad ook helemaal verliefd op! Ik heb gisteren alweer een nieuw setje envelopkaartjes gemaakt, gebaseerd op jouw uitleg. Dus die volgen binnenkort ook op mijn blog :). Bedankt weer voor je inspiratie en ik kijk alweer uit naar je aapjes! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat een leuke kaartjes! Die hertjes zijn inderdaad super schattig..

    Ben zelf net ook een blog begonnen, www.knutselvinkje.blogspot.nl. Kom vooral een kijkje nemen als je dat leuk vind! :)

    Liefs,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat een leuke kaarten heb je weer gemaakt!!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Op slag verliefd!!!!
    Wat n lieve kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superschattig! Alweer een hele leuke reeks kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zijn ze mooi en lief, dat hertje is te schattig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat je blij bent met dit hertje van Eline is wel duidelijk ;) Wat een boel leuke en lieve kaartjes heb je ermee gemaakt. Dat kleine hertje komt nu wel heel goed van pas.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel schattig, vooral ook de hertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ze zijn té leuk!!! Wat een geweldig schattige geboortekaartjes!!!!! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke reeks kaarten, zo schattig vooral de hertjes daar heb ik een zwak voor ;-)
    Fijne avond,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Sjonge, dit is wel heel gaaf zeg! En wat heb je een productie! Allemaal inspiratie door het hertje?? En de aapjes en de dino's?
    Ik ben trouwens benieuwd of je de foto die je me stuurde, maakte voor of na het maken van deze kaartjes..hhihihi. Binnenkort beantwoord ik je mailtje, maar ik geloof dat ik dan eerst even wat moet gaan doen!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Allemaal door de hertjes ja. De apen zijn met nieuwe inspiratie op inmiddels vijf kaarten beland. De dino's staan nog in de wacht. Haha de foto was van na die kaarten. ;-) Maar ik heb vanmiddag wel weer alles overhoop gehaald met mijn moeder, nu staan er vier gemaakte kaarten en een klein stapeltje papiertjes op de kast... de rommel is alweer begonnen dus. ;-)

      Verwijderen
  19. Wat zijn ze lief !! Vandaag geen stickey sunday bij jou ? Is ok hoor ,
    maar je vind het toch ok dat ik er gewoon mee doorga ? Geniet van je week en volgend weekend zien we je weer met veel creaties !!
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op kaart drie zit washitape. ;-) Volgende week of de week er op heb ik weer een Sticky Sunday. Prima natuurlijk als jij wel elke week iets met tape kunt laten zien! Ik kom weer bij je gluren. :-)

      Verwijderen
    2. Ja hoor , nu zie ik het , op hertje nummer drie zit tape . Ze zijn echt zo tof deze serie ! Bedankt voor je reactie op mijn blog ! Xxx

      Verwijderen
  20. Wat een supergave reeks heb je met het lieve hertje gemaakt. Het papier wat je gebruikt hebt is heel mooi. Ik heb bewondering voor je dat je zo even vijf kaartjes maakt en allemaal zo mooi.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi, hoi, wow, wat een productie zeg! En allemaal even gaaf die kaartjes. Erg leuk gedaan hoor. De hertjes stans is echt gaaf hè! Ben nu wel erg nieuwsgierig naar je dino-kaarten! Groetjes, Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een snoepies stuk voor stuk, lekker zoet met al het roze...en die hertjes, enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schattige kaartjes, erg mooi en duidelijk te zien dat je verliefd bent op de hertjes!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik ben ook helemaal verliefd op de hertjes maar ook op je prachtige kaarten!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oohh de hertjes....ik ben verliefd! Superleuke serie kaartjes heb je gemaakt! En dat ponsje is te schattig....

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Miranda,
    Je bent lekker creatief bezig zeg!! Ik had je vorige post ook nog niet gezien. Allemaal superleuk!!! En vooral die lieve kleine hertjes. Leuk met die stempel van Els B erbij en dat detail van het lieve kleine hertje.
    Fijne week!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Je kan goed overweg met die beestenboel zeg! Wat een leuke kaartjes allemaal. Zag ze natuurlijk al op Instagram, maar ook even op je blog langs wippen..
    Bij mij gaat dat soms ook zo, dat ik al heeeeeel lang iets heb, nooit wat mee doe, het te leuk vind om weg te geven ofzo, en er komt altijd wel een moment! Erg look zo erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Poeh hee, 5 kaarten, knap werk!!
    Die pons komt volgens mij van de Action, ik heb hem ook al vaker in mijn handen gehad, maar denk dan altijd, wat kun je daar nou mee?
    Zo op deze kaart is het helemaal leuk, past precies en maakt het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik vind deze kaarten prachtig! Leuk om er een paar in dezelfde sfeer te maken!
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heel leuk, je babykaarten serie!!! Schattig vind ik ook het mini hertje dat nu zo goed past.
    Heb je al gereageerd op de oproep van Els? Je kunt zo mooi uit de voeten met haar stempels, zou toch leuk zijn (-:
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!