zondag 6 december 2015

Sticky Sunday #13

Welkom op deze Sticky Sunday! Het idee: op een vaste dag in de week een kaartje met het allerleukste spul dat bestaat: washitape.

Toen ik de vorige keer lekker aan de gang was met de leuke gekleurde tapejes van de HEMA, maakte ik ook het kaartje van vandaag. Wat inspiratie van de vorige kaart, gemixt met de leuke rondjes van MFT.


Ik heb gisteravond een heerlijk Sinterklaas-avondje gehad, ik hoop jullie ook. Blijkbaar ben ik erg lief geweest, want ik ben enorm verwend met leuke cadeaus! Onder andere drie paperpads en... washitape. ;-) Alle cadeaus en bijbehorende lachwekkende gedichten zorgden voor een heel gezellig avondje. Mijn favoriete feest van het jaar is weer voorbij, ik ga weer aftellen naar 3 december 2016!

Gebruikte materialen:
- Kraftpapier/envelop: Action
- Washitape: HEMA
- Pailletten: Wibra/Zeeman
- Tekst: Marianne Design / Inkadinkado
- Cirkels: My Favorite Things (Party Patterns)

21 opmerkingen:

  1. Het is net een pepernotenkaart ! Onwijs heel leuk gemaakt, hoor ! Natuurlijk ben je hééél lief geweest anders zou jij geen leuke kadootjes gekregen hebben ! ;-P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, ja pepernoten! Grappig, dat ga ik onthouden voor volgend jaar. ;-)

      Verwijderen
  2. O, wat een leuke kaart! Ik vind de donkere cirkel ook een geweldig idee!
    Ik ben blij dat je zo braaf bent geweest ;-) Persoonlijk voel in meer voor Kerst (die boom!) maar waar ik wel jaloers op ben is hoe jij het voor elkaar krijgt knutselmateriaal te krijgen? Zelfs nadat ik een pinterestbord heb gemaakt vrees ik dat er niks knutselachtigs onder de boom zal liggen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goede motivatie dit hoor, om mij weer een heel jaar goed te gedragen. ;-) Haha, ik zet gewoon de dingen die ik wil hebben op mijn lijstje. En mijn gezin weet natuurlijk wel wat mijn nummer 1 hobby is én ik knutsel regelmatig samen met mijn moeder... dus ja, dan kan het bijna niet missen! Een Pinterest bord is niet de juiste weg voor hints denk ik. ;-)

      Verwijderen
  3. Juist wel: ik stuur het door via e-mail en ze komen meteen op de juiste website uit! Gemakkelijker dan dat kan niet ;-) Misschien moet ik eens proberen mijn mama aan het knutselen te krijgen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan ga ik heel hard voor je duimen. ;-) En je moeder aan het knutselen krijgen is sowieso een leuk idee!

      Verwijderen
  4. Hoi Miranda, erg leuk je sinterklaasgedicht van gisteren! Helaas is het alweer voorbij! Maar zo te horen kan jij weer aan de knutsel met je nieuwe spulletjes! Leuke kaart heb je gemaakt voor stick sunday! Gaaf zo de stempels met de leuke kleurtjes tape erbij! Fijne zondag! Groetjes, Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! En waar haal je de creativiteit vandaan voor het gedicht van gisteren... Ik hoefde er geen één te schrijven dit jaar, yes!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gedicht !
    Je kaart is erg gaaf !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave kaart, leuk met die cirkels! Je gedicht van gisteren had ik even gemist. Leuk en lang is het :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel gaaf kaartje! En fijn dat je het zo gezellig hebt gehad met de Sint! En washi-tape erbij? Hoe kan dat nou??

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk kaartje heb je gemaakt!!! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superleuk kaartje! En zo te horen ben je goed verwend gisteren :) . Ben benieuwd wat je allemaal gaat maken met je nieuwe knutsels. Ik heb wat knutsels op mijn verjaardags- en kerstlijstje staan, wie weet... Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart, gaaf die stippen/cirkels! En je gedicht is ook weer top, je bent een crea op meerdere vlakken...
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha die Miranda,
    het is ook mijn favofeest en zou het liefst morgen weer cadeautjes gaan kopen voor mijn gezinsleden en vrienden. Zo jammer dat het voorbij is. EN wat goed van Sint dat hij wist dat je nog niet genoeg washi en paperpads hebt...hahahahaha. Ik kreeg ook drie paperpads, een stans, een kerstboompons en wiebeloogjes!
    Je kaartje van vandaag is heel gaaf! Goed bedacht weer!
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk dat je zo'n gezellige avond hebt gehad en ook nog van die leuke cadeau's, Sint weet wat jij kan gebruiken. Je kaart is lekker vrolijk met die gekleurde teksten.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die rondjes stempels zijn echt overal leuk bij.... Mooi bedacht en gemaakt! En fijn dat je Sinterklaas zo leuk was, gelukkig is een jaar zo om ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik dacht ook meteen aan pepernoten, daarvoor zou het ook goed kunnen. Superleuke kaart met die tekststripjes eroverheen "gestrooid". De sequins maken het af.
    Fijn dat je zo verwend bent en dat potje babyvoeding, ... hahahahaha... wie weet!! Leuk gevonden van je vader.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een klein ander detail en toch ziet je kaartje er weer helemaal anders uit. Knap!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gelukkig bestaat Sinterklaas, anders was je toch zeker washitape tekort gekomen (-;
    Dat de stempels van MFT op pepernoten lijken, ja dat vind ik echt een 'goeie' - wat een idee!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!