woensdag 2 september 2015

Reserveren MAAK magazine



Sinds gisteren is de tape-editie van het MAAK magazine te reserveren! Dit kan via:


Wil jij zien wat ik maakte voor het magazine en wil jij een mooi, inspirerend blad vol met washitape-projecten? Reserveer dan nu alvast je exemplaar, zodat je over twee weken zeker bent van een editie in je brievenbus!

Via de volgende link zijn alvast een paar pagina's uit deze editie te bewonderen:
www.ankepankesshop.nl/nl/maakmagazinetape

Bekijk via DEZE link álle online en offline verkooppunten.

1 opmerking:

  1. Hoera,
    Ik was al aan het zoeken geweest en kon het niet vinden. En nu zet jij het op de site, helemaal top.
    Ik ga lekker plakken....
    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!