donderdag 21 mei 2015

Eline's schaapjes

Ik ben verliefd.

Op een schaap.

Of eigenlijk een schaapje

Een lief, klein, donzig schaapje.

Met een nog schattiger donsje op zijn hoofd.

Om over het snoezige snoetje nog maar te zwijgen.

Eline's girafje en olifantje zijn ook scheetig, maar het scháápje... zucht!



Ik ben gisteren terug gekomen van vakantie, samen met mijn vriend heb ik acht dagen genoten in een prachtig hotel in het zonovergoten Turkije! Ik heb ontzettende knutselkriebels dus: tot snel. ;-)

Gebruikte materialen:
- Papier: Eline Pellinkhof (Peach & Mint)
- Schaap: Eline Pellinkhof (collectable schaap)
- Gedichtje: Marianne Design (Baby teksten NL)
- Post/tekststempel: Marianne Design (collectable Stork)
- Kurk: Action

18 opmerkingen:

  1. Ze zijn ook te leuk die mallen. Het girafje staat hoog op mijn verlanglijstje😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan het me helemaal voorstellen. 't Is dan ook een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het schaapje is ook heel lief !!
    Nog veel knutselplezier.
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo te horen ben je lekker bijgetankt. Fijn dat de knutselmood gelijk weer actief is! Je eerste kaart vind ik er het meest uitspringen. Ja, het schaapje is echt superschattig! Toevallig heb ik 'm gisteren gebruikt, komt later op mijn blog. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohw, ohw, ohw,ohw.
    Wat verwen je ons toch weer met deze super scheetige kaartjes.
    Super hoe je bij het tweede kaartje het negatief van het lijfje hebt gebruikt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben ook verliefd...én verkocht aan dit kaartje...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De schaapjes zijn ook zooo leuk!! Je kaartjes vind ik prachtig, mooi van kleur ook.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I know, dat schaapje is echt onweerstaanbaar! Mijn favoriet van deze serie inderdaad, maar wel rap gevolgd door het girafje :). Lekker dat jullie er even tussenuit geweest zijn, welkom terug :). Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O jaaaa, een schatje. mooi kaartje heb je er mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kan me helemaal voorstellen dat je verliefd bent op dit lieve schaapje, ik nu ook. Prachtig kaartje, zo leuk! En fijn dat je zo genoten hebt, Turkije is een mooi vakantieland! Knutsel ze...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattig dat schaapje!! geniet van je knutselkriebels.
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh.....wat lief! Het schaapje is uberschattig!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn dat jullie een relaxte vakantie hadden, accu's weer opgeladen ;)
    Het schaapje is zo schattig, jouw kaartjes ook! Leuk om de uitgesneden vorm ook te gebruiken, grappig effect.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een paar superschattige kaartjes met dit lieve schaapje. Ik ben benieuwd naar nog meer moois... Lieve groet, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heerlijk, een week zon, vriend en Turkije (volgorde is willekeurig). Het schaapje is echt heel cute. en je kaartjes ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schatje! En heerlijk, vakantie in Turkije!! En als ik me je bericht van vorige week herinner heb je nu nog twee weken vakantie, toch? Kom maar op met je knutsels!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Komende week heb ik nog lekker vrij, daarna zitten mijn drie weken er weer op.

      Verwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!