dinsdag 3 februari 2015

Uitslag Give Away

Heb je een reactie achter gelaten op mijn Give Away bericht op mijn blog of mijn Facebook-pagina en voldeed je aan de eenvoudige voorwaarden? Dan is jouw naam op een blaadje beland en tussen vele anderen in de pot terecht gekomen! Dit is voor mij de enige manier om eerlijk een winnaar te trekken, en degene die het prijzenpakketje heeft gewonnen is:

Danielle Bras



Danielle, van harte gefeliciteerd! Wil jij mij via een privé-bericht je adresgegeven sturen? Dan zorg ik dat het pakketje binnenkort jouw kant op komt!

3 opmerkingen:

  1. Daniëlle gefeliciteerd!!
    Groetjes Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Daniëlle
    veel plezier ermee!
    Liefs Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Danielle gefeliciteerd! Hier kun je vast heel veel leuks mee doen! Groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!