donderdag 12 februari 2015

Themadag #45: condoleance/sterkte

Ilse, welkom als 200e volger! Whiehoe!

Er is in mijn verkoop-kring heel veel vraag naar sterkte en condoleance kaarten. Ze zijn al verkocht voordat ik ze überhaupt online kan zetten! Dus ik heb een kleine massa-productie gedaan.

DEZE kaarten uit mijn washi-5-daagse inspireerde mij voor het maken van condoleance kaarten. Ik maakte weer hele eenvoudige kaarten, met slechts een strook papier (nieuwe lijn van Marianne Design), een zwart lijntje en een tekst.




Nog twee andere varianten:


Dan ook nog wat sterkte kaarten in vrolijkere kleuren, gemaakt met de papiertjes van Studio Light. Ook deze kaarten spreken voor zich. 



Gebruikte materialen:
- Papier: Marinne Design (Baroque) / Forever Friends / Studio Light
- Tekst: Joy!Crafts (Condoleance)
- Pailletten: Wibra
- Fineliner


15 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes heb je weer gemaakt, soms zijn ze nu eenmaal nodig. Ik vind je paarse sterkte kaartjes geweldig, maar nu hou ik ook erg van paars Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook gemerkt dat er veel vraag naar is. Ook deze kaarten zijn erg mooi geworden. Leuk om te zien dat de inspiratie wordt geboren uit het werk ;)
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor.
    Juist het "simpele" is in dit geval heel mooi.
    Die gekleurde zijn net iets "moderner" zeg maar.
    Maar door de tekst STERKTE zeker ook goed te gebruiken voor een condoleance.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. joepie, 200ste volger :p
    De kaartjes zijn super mooi, jammer dat de gelegenheid waarvoor ze bedoeld zijn, veel minder aangenaam zijn.
    Creatieve groetjes van Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedaan, vooral de laatste zwart/witte kaarten vind ik stijlvol!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele gave kaartjes! ik vind vooral die met kleur erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je sterkte-kaartjes vind ik stijlvol Miranda!
    En handig: lekker snel gemaakt. Ik hoop dat je ze niet veel nodig zult hebben ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Miranda, mooie kaarten, vooral de eerste met kleur, mooi papier van studio Light. Denk wel dat mensen het extra waarderen zo'n zelfgemaakte kaart! Grootje, Miranda. v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Nichtje!

    Vooral die met kleur vind ik mooi...die wil ik wel ;-)!

    Gr,Tanja.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi! Ze zijn niet aan te slepen en de gekleurde zijn allemaal alweer verkocht... ik laat het je weten als ik weer nieuwe heb. Groetjes!

      Verwijderen
  10. Heel mooi en stijlvol, zowel de zwart/witte als de gekleurde!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi en chique, en ook je sterkte kaarten zijn mooi... eenvoud siert!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vervelend dat er zoveel van dit soort kaarten nodig zijn in je omgeving. Maar je hebt wel weer een prachtige serie afgeleverd.Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!