donderdag 18 december 2014

Rust zacht, Elara


Vanmorgen hoorde ik het vreselijke nieuws dat Elara is overleden. Ik heb op mijn blog en Facebook pagina meerdere berichten geschreven over deze kleine, maar oh zo sterke en dappere meid. Hoe jong en klein ze ook was, elke tegenslag in haar gezondheid kwam ze weer te boven door keihard te vechten. Gisteren was het een oneerlijk gevecht, de strijd was te zwaar. Ik heb er geen woorden voor. Rust zacht, lieve Elara.

Blogberichten over Elara
5 februari 2014: Elara
21 juni 2014: Elara 1 jaar


7 opmerkingen:

  1. Oh wat vreselijk Miranda! Dat hakt erin als je zo betrokken bent. Veel sterkte!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ach , wat triest!
    zo'n klein grietje......
    gecondoleerd en heel veel sterkte!
    liefs,
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat verdrietig zeg! Zo'n klein meisje en dan zo'n oneerlijke strijd. Heel veel sterkte hoor.
    Liefs, Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!