zaterdag 1 november 2014

Vierentwintig

Weer twee kaarten die ik al een hele poos terug maakte. Op verzoek, twee kaarten voor twee jarige jobben. Voor een man en een vrouw, ze werden allebei vierentwintig jaar.


Gebruikte materialen:
- Papier: My Mind's Eye (Record it)
- Poststempel: Eline Pellinkhof (Air mail)
- Label: Joy!Crafts
- Cijfers: Marianne Design (Party numbers)


Gebruikte materialen:
- Papier: My Mind's Eye (Ruby)
- Tekst: My Favorite Things (Birthday Greetings)
- Cijfers: Marianne Design (Party numbers)


6 opmerkingen:

  1. Ze zijn allebei erg leuk! Wat een mooie papierlijnen ook! De eerste is wel mijn persoonlijke favoriet. Dat papier met de speelkaarten: geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Miranda, mooie kaartjes! Idd. erg leuk papier! Fijne zondag! Groetjes, Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Oh dat zijn mooie kaartjes ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik word altijd blij van het kijken naar je kaarten, echt :)
    Twee heel mooie kaarten. Ik schat dat de bovenste de mannenversie is :)

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!