donderdag 11 september 2014

Thinking of you

Een collega van mij kreeg slecht nieuws: haar beide kinderen blijken een ongeneeslijke stofwisselingsziekte te hebben. Haar wereld staat totaal op zijn kop nu. Dan wil je wat doen om te helpen, maar dat is best lastig. Het minste wat ik kon doen, was haar een kaartje sturen om te laten weten dat ik aan haar en haar gezin denk in deze moeilijke tijd.


Maar ik wilde meer doen. Toen kwam ik op het idee om in de maand september de opbrengst van mijn kaartenverkoop te doneren aan de WE-foundation. Zij brengen de zeldzame stofwisselingsziekte (1000 mensen wereldwijd!) die de twee kinderen van mijn collega hebben onder de aandacht en proberen zoveel mogelijk geld in te zamelen om een behandeling te vinden voor MPS VI. 

Mocht je ook een bijdrage willen leveren aan het steunen van dit goede doel en/of tegelijkertijd een uniek kaartje van mijn hand te kopen, kijk dan eens HIER naar de kaarten die ik op dit moment nog beschikbaar heb. Veel kaarten zijn al verkocht, maar ik probeer in deze maand regelmatig nieuwe kaarten te plaatsen!

Gebruikte materialen:
- Papier: Studio Light
- Tekst: Inkadinkado
- Vellum: Action
- Washitape: HEMA

9 opmerkingen:

  1. Mooi om op deze manier je bijdrage te kunnen leveren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh bah, wat heftig. Bij zulke dingen kan je inderdaad weinig anders doen dan laten weten dat je aan ze denkt. Wat een goed initiatief van je om de opbrengst van de kaarten te doneren!
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een heftige boodschap zeg! Een kaartje zal dn zeker goed doen! Mooie actie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och wat afschuwelijk! En wat lief dat je door een kaartje en je actie probeert te helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Miranda, wat ontzettend erg!! Wat kun je je dan als collega machteloos voelen. Goed idee dat je je opbrengst van september doneert. Je kaart is een heel mooie en het doet altijd goed als er aan je gedacht wordt. Dus dat zal zeker gewaardeerd worden!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk. Leuk detail dat je die randjes hebt omgevouwen dat maakt het net ff af.
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het zal je maar overkomen, verschrikkelijk! Jouw mooie kaart zal haar hopelijk een beetje steun geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart en een mooi initiatief om je kaarten voor het goede doel te verkopen!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!