zaterdag 23 augustus 2014

Exploding box: Mark en Digna

Ik kreeg een leuke opdracht van vrienden, ik mocht wat freubelen omdat hun broer/zwager gisteren in het huwelijksbootje is gestapt. Een foto en de kleuren van de uitnodiging (zwart/grijs/wit met een klein beetje kleur) waren het uitgangspunt, het leek mij leuk om voor deze speciale gelegenheid weer eens een exploding box te maken. Ik maakte er eerder een voor bij een geboorte, dus ik wist al een beetje hoe ik het geheel in elkaar wilde gaan zetten. Best nog een klus, maar wel een hele leuke. De foto's spreken verder voor zich, dus hier komen ze:










Gebruikte materialen:
- Papier: Maja Design
- Hartjes: My Favorite Things (Staggered heart border)
- Poppetjes: My Favorite Things (Boy meets girl)
- Letters: alfabet Artemio
- Cijfers: snijmal Joy!Crafts
- Lint: Ribbonstore


19 opmerkingen:

  1. Hey Miranda, heel gaaf gedaan zeg! Ziet er erg mooi uit! Leuk zo met die foto in het midden van de box! Fijn weekend! Groetjes, Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend leuk!!
    Hele mooie kleurtjes en heel persoonlijk.
    Zullen ze vast heel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Miranda,

    Wat heb je dat leuk gedaan met die foto er in ik vind die doosjes toch al heel leuk om te zien!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat deze 'kaart' nog lang een plaatsje gaat versieren op de een of andere kast bij het koppel ;-)
    Heel leuk en origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je box is super! Heel gaaf gedaan en wat een werk... Daar heb ik dan weer geen geduld voor.... Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er geweldig uit! je hebt het allemaal leuk 'aangekleed'!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dit super mooi gemaakt,
    leuk altijd die persoonlijke creaties ☺

    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gaaf! Zoiets had ik nog niet eerder gezien. Erg mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk, daar gaan ze zeker heel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk gemaakt. Fijn weekend. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie speciale manier om een kaart te maken voor deze gelegenheid. Nou ja kaart, dat doet een beetje onder voor deze toffe box,. Mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk deze box! Zal vast veel oh's en ah's teweeg brengen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben al even niet op je blog geweest (zie natuurlijk wel alles op facebook) en ik zie allemaal weer leuke dingen. Dit doosje vind ik helemaal super! Vind het toch jammer dat zoveel naar FB verhuisd, gaat vaak ten koste van de leuke blogcontacten. Anyway, je bent lekker op dreef, ook leuk je design werk voor Ziezo!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk cadeautje dat we kregen van onze broer/zwager & schoonzus...
    zo speciaal! Het doosje/kaartje heeft een leuk plekje gekregen in onze kast, ga zo door
    want je maakt echt hele mooie dingen...Liefs Mark & Digna

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!