dinsdag 28 januari 2014

Uitslag give away!

Note to myself: geen berichten meer aanmaken op mijn mobiel. Een gezellig bericht typen en vervolgens je bericht weer kwijt zijn is niet leuk.

Joehoe, de winnares van mijn give away is bekend. Leuk dat er zoveel van jullie meededen. Zelf een keuze maken uit de reacties was onmogelijk, dus ik ging voor een hele eerlijke methode. Alle namen van deelnemers die voldeden aan de spelregels belandden op een briefje, briefjes dubbel vouwen, husselen, alle briefjes op een rij en toen mocht vriendjelief een getal noemen. En toen kwam de volgende naam tevoorschijn:


Vera, gefeliciteerd met je prijs! Pakketje ruilen tegen jouw adres? ;-) Dan zorg ik dat het eind van de week jouw kant op komt.

Nou, dat was het. (Vera's woorden in haar reactie!) ;-) Bedankt voor het meedoen allemaal!

7 opmerkingen:

  1. Vera, van harte gefeliciteerd en Miranda, ik volg jouw Blog al heel lang, je staat ook in mijn leeslijst, maar kom er nu achter dat ik nog geen échte volger was, dus bij deze, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hartstikke leuk Vera dat jij de gelukkige bent, gefeliciteerd, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Vera!

    Groetjes Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd Vera, met je gewonnen prijs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt allemaal voor jullie felicitaties,en miranda natuurlijk bedankt voor deze give away! Mailtje is onderweg :-)

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!