zondag 5 januari 2014

Themadag #27: Antique - Part 2

De inspiratie voor mannenkaarten bleef komen, dus ik ging verder na serie nummer 1. Weer een bups kaarten met inspiratie van Pinterest.


Inspiratie vond ik HIER, een kaart van Dawn Mc Vay.

Inspiratie vond ik HIER, een kaart van Gerdine.

Inspiratie vond ik HIER, een kaart van Shari Caroll.

Inspiratie van een eigen kaart, zie HIER.

Zo, ik kan weer even vooruit. ;-)

Gebruikte materialen:
- Papier: My Mind's Eye - Lost & Found, Record it
- Sterren: My Favorite Things
- Grote letters: My Favorite Things
- Tape: Boekenvoordeel, Hema
- Poststempel: Eline Pellinkhof - Air mail
- Tekststemepls: Eline Pellinkhof / Joy!Crafts
- Fineliner

14 opmerkingen:

  1. Hele leuke kaarten zijn het geworden, lekker mannelijk. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heey miranda,

    prachtige mannenkaartjes zijn het geworden!!! ikzelf blijf er moeite mee hebben om ze te maken.

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh ik vind ze prachtig!!
    Wat een mooie serie, ben ook gek op sterren en deze kleurencombinatie!! Super!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Ze zijn weer geweldig. Het tabje op je eerste kaartje vind ik errug leuk gevonden. Ode aan pinterest ;o)

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten die zeer geschikt zijn voor mannen maar ik weet zeker dat er ook vrouwns zijn die ze graag zouden ontvangen!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een superleuk serie en leuk dat je erbij zet, waar de inspiratie vandaan kwam.
    heerlijk al die inspiratie die niet opdroogt!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn weer geweldig stoer je mannenkaarten Miranda, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw! Stuk voor stuk zijn ze weer super gaaf! En een prachtige kleuren combi ook zeg :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk gedaan! En heel mooi, die combi zwart - creme/wit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind je kaartjes helemaal superduper leuk Miranda!
    En ook hartstikke bedankt voor al je leuke reacties die je iedere keer weer achter laat op mijn blog.
    Daar word ik altijd heel blij van! :)
    Dus een DIKKE DANK JE WEL voor jou.
    Lieve groetjes van Caro x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wow wat een geweldige kaartje weer! echt weer een bron van inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Miranda,

    Mooie kaartjes, prachtig.
    Wat is het leuk hé om al die mooie voorbeelden op Pinterest e.d. te kunnen volgen.
    Hele mooie Alphabet letters heb je, waar heb je die gekocht als ik vragen mag.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Sippie. Dank je! Ja, Pinterest is een geweldige inspiratiebron. Het alfabet van My Favorite Things (high rise, lowercase) kocht ik bij Doeading. Als ze het niet op voorraad hebben, kunnen ze het altijd bestellen.

      Verwijderen
  13. Hier hou ik van! Vooral van de sterren... Die gaan nooit vervelen! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!