dinsdag 12 november 2013

Cadeautje inpakken #4: Verjaardag

Oei, weer gaan werken na drie weken vakantie... bah! In het loopje van nog geen tien meter van mijn voordeur naar mijn auto stond ik ook nog eens vol in de 'bah', daar kwam ik achter toen mijn koppelingspedaal en mijn automatje al flink van kleur waren veranderd. Hoezo, welkom terug in het echte leven?! Hihi. Sorry. Maar zo begon mijn werkleven weer dus, hier waren jullie vast reuze nieuwsgierig naar. ;-)

Gauw over naar iets aangenamers in de kleur bruin... mee eens?

Een manier om je cadeautje op een wel heel eenvoudige wijze op te fleuren: gewoon op het papier stempelen! Kraft-kaftpapier is hier ideaal voor. Hier en daar is het stempelwerk niet helemaal vlekkeloos, dat komt omdat ik pas ging stempelen toen het pakketje al ingepakt was. Maar ach - zo af en toe kan ik mijn perfectionisme best wel laten varen en vind ik het ditmaal niet eens erg. Touwtje er om (ook leuk met nog een klein labeltje) en het pakje kan overhandigd worden!


Niemand verwacht natuurlijk dat hier gewoon twee doosjes favoriete thee in zitten. ;-)

Gebruikte materialen:
- Kaftpapier: Hema
- Stempels: Joy!Crafts

14 opmerkingen:

  1. Vind het juist leuk dat de stempels niet allenmaal even 'helder' zijn.
    Ik ga dit idee zeker onthouden!
    En werk-se misschien wel weer deze dag!
    Groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm, wordt je niet echt blij van zo'n begin na de vakantie. Hopelijk gaat het vandaag beter.
    Pakje is leuk geworden, maakt niet uit dat het niet helemaal strak is, vind dat juist wel wat hebben.
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er super gezellig uit, Miranda.
    En werk ze maar weer, he!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He jakkes, geen goed begin dus van je 1e werkdag! Je cadeautje ziet er leuk uit,idd. niet erg dat de stempels niet allemaal perfect zijn. Geeft niks toch! Groetjes, Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh dat is geen goed begin van de week nee. Je pakje is wel weer erg leuk ingepakt. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker is dat...bah! Je auto zal ook wel heerlijk ruiken. het stempelwerk op je pakje vind ik een leuk idee en dat het hier en daar wat vager is juist erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. tja...., volgens mij ben je echt niet hard gaan lachen....., zo smerig is dat, maar je pakje in het bruin ziet er helemaal leuk uit, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor de feestdagen zou je eventueel ook de naam van de ontvanger erop kunnen stempelen. Is het direct duidelijk voor wie het pakje bedoeld is!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja klopt, dat heb ik eerder al eens gedaan en dat geeft inderdaad een heel leuk en persoonlijk resultaat. :)

      Verwijderen
  9. Ojeetje, dat is flink balen. Zo smerig ook, blegh. |oP. Wel een gaaf idee om je inpakpapier op deze manier te pimpen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het blijft leuk om van een simpel cadeautje iets moois te maken door de manier van inpakken. Ik ben fan van dit bruine inpakpapier. Volop te koop bij Ikea ;) En dat de stempels niet allemaal even scherp zijn is juist wel heel gaaf in dit geval.
    Fijne avond, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hahaha, nee dat verwacht niemand! Misschien zijn ze nog wel meer onder de indruk van de verpakking dan van de inhoud!
    Groetjes!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk idee en heel mooi gedaan !
    Gezellige (knutsel) avond nog ☺
    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!