maandag 8 juli 2013

Themadag #9: Tuut tuut

Jenny en CardsToLove, welkom als nieuwste volgers! 

Hema-tapejes (gedeeltelijk) aan de kant, tijd voor de Wibra-tapejes! In mijn verzamelde collectie Wibra-tapejes, zit zo een ontzettend leuke! Eentje met auto's, bussen en stoplichten. Su-per leuk natuurlijk voor een babykaart voor een jongen. Dus ik ging lekker aan het plakken, samen met een aantal andere tapejes die iets minder druk zijn. Het werd een serie van drie!




Gebruikte materialen:
- Stempels + tekst: Eline Pellinkhof
- Tape: Wibra, Hema

18 opmerkingen:

  1. Ik vind ze heel erg leuk. Ook een goed idee om eens geen traditionele kleurtjes gebruiken, het mag wel eens wat stoerder zijn.

    groetjes, Evy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave baby-kaartjes zeg! Heel leuk gedaan. Komt er ook nog een meisjes-serie? Ik vind je randjes om de kaartjes altijd zo mooi staan, maakt het echt af! Ik las een paar berichtjes terug hoe je dat doet, misschien moet ik het ook maar eens gaan oefenen, staat echt leuk! Groetjes, Miranda.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ik denk niet dat er van deze serie een gelijke meisjes-variant komt. Ik vond deze manier van tape verwerken juist zo leuk voor de jongens, omdat ik hier de autootjes-tape goed op kon showen. Voor meisjes heb ik niet zo een uitspatter van een tapeje. Maar wie weet! Wat niet is kan nog komen. Ja, zo een lijntje is echt heel simpel, maar groots effect. Gewoon doen!

      Verwijderen
  3. Leuk gedaan weer en die tapejes zijn idd erg schattig. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke serie kaarten!! Leuke tapejes heb je gebruikt!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een hele leuke, geweldige tapejes-serie!
    De middelste trekt toch het meeste mijn aandacht hihi.
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuk kaartje weer!!!
    Misschien weet je het al maar vanaf morgen bij Kruidvat 2 rolletjes tape voor 99 cent... mocht je er nog niet genoeg hebben haha... ;)

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben na mijn werk gelijk gaan kijken (ik was er om half 6, dus ik vermoedde dat de rolletjes al in de schappen zouden liggen), want ik had de folder nog niet gezien. De rolletjes zijn precies hetzelfde als in de folder (net online bekeken), maar ik heb ze laten liggen. Vind ze voor mij niet zo leuk (gelukkig?! haha).

      Verwijderen
  7. Deze zijn ook erg leuk, ik zag ze al een keer voorbij komen bij iemand. Schattig die autootjes! Erg leuke kaartjes, de middelste spreekt me het meest aan. O jee, het Kruidvat.... :):)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn schattig, alle drie. Mag ik kiezen? Dan ga ik voor de middelste.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super! Echt leuk is dat tape voor kleine jochies. Ik ga er binnenkort ook mee spelen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie stoere serie weer! Ik vind de eerste het leukst, die met die tag. De auto tape is super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuk zeg!....die leuke bussen heb ik dus nog niet...jammer....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tape, tape, tape... toevallig lag dat vanmiddag ook in mijn mandje bij de Wibra :). Die met die autootjes is echt leuk voor jongens! Lekker stoer! Plakse weer! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En jawel... Mevrouw heeft het weer voor elkaar gekregen om een aantal super leuke creaties te maken. (jaloers) ;-)

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk zijn ze, vooral de middelste vind ik top!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!