zaterdag 13 april 2013

Themadag #1: Verhuizen

Connie, welkom op mijn blog!

Ik heb gisteren en vandaag maar liefst 21 kaarten verkocht! Toen ik daarna mijn kaartenbak met de voorraad bekeek, bleek het aantal babykaarten nog voldoende op voorraad maar het aanbod voor overige gelegenheden was nogal geslonken. Tijd voor een nieuwe voorraad dus! Vandaag ging ik aan de slag met verhuis- en samenwoonkaarten. Allemaal in dezelfde stijl en dezelfde kleuren, op deze manier kunnen de kaarten zowel naar een man als vrouw gestuurd worden. Ik maakte de volgende drie kaarten, waarbij ik ook de binnenkant versierde. De enveloppe kreeg ook een opvulling in dezelfde stijl.




Op naar (o.a.) de beterschaps-, zwangerschaps- en blanco kaarten!

 Gebruikte materialen:
- Stempels: Eline's huis (Air mail)
- Grachten huizen: Marianne Design
- Houten huisjes: Kars
- Letters: Joy!Crafts
- Tape: Action

8 opmerkingen:

  1. Ze zijn weer toppie!
    Fijn weekend en ik kijk uit naar je volgende serie!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda, Wat een leuke kaarten heb je weer gemaakt! Vooral de tweede vind ik geweldig, leuk zo met die tape en stempels. Ben net als Colien ook erg benieuwd naar je volgende serie! Groetjes, Miranda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe kaartjes!
    Vind die eerste het tofst!

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw dat doe je goed Miranda zoveel kaarten verkopen, helemaal super toch. Je nieuwe kaartjes zijn weer helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaartjes heb je weer gemaakt! Ik vind het ook altijd leuk om wat aan de binnenkant van de kaart te doen.
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat goed dat je er zoveel hebt kunnen verkopen, leuk! En deze kaarten vliegen zo ook weer weg denk ik. Ze zien er super stoer en modern uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kan me voorstellen dat je goed verkocht hebt, je kaartjes zien er ook altijd TOP uit! Ook dit is weer een prachtige serie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaartjes zijn dan ook erg gaaf en wat leuk dat ze zo goed liepen! Op naar de volgende serie!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!