donderdag 11 april 2013

Samenwonen

Evy, welkom als volger op mijn blog! :-)

Ik heb voldoende verhuiskaarten op voorraad, maar specifieke kaarten voor een stel dat gaat samenwonen heb ik eigenlijk niet. Daar moet maar eens verandering in komen! Vandaag maakte ik een clean and simple variant. 



Ik ga van het weekend nog eens puzzelen voor andere ideetjes. :-)

Gebruikte materialen:
- Hartjes: zelf geknipt
- Touw: Marianne Design
- Bedel: Het Witte Huis
- Letters: Joy!Crafts
- Stempels: Eline's huis - Air mail

16 opmerkingen:

  1. Wat is die schitterend geworden Miranda, ik vind het een superkaartje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is prachtig wat een ontzettend leuk idee.groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind hem super, de harten en het sleuteltje geweldig!!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Miranda,

    Wat is dit weer een prachtige kaart heel mooi gemaakt hoor en simpel ik vind hem super.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje Miranda, lekker simpel maar heel bijzonder. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi!
    Zou ook kunnen voor een trouwkaartje, niet?

    groetjes, Evy

    http://artsandeve.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zou inderdaad ook goed kunnen! Of een verloving, een jubileum, zelfs voor een verjaardag (van harte).

      Verwijderen
  7. Mooi kaartje heb je gemaakt met de stempels op de achtergrond, deze blijven leuk, de hartjes en de tekst, meer heeft het kaartje niet nodig, en natuurlijk het bedeltje, super! Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk gedaan, doe altijd veel ideetjes bij je op !!!

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat is die mooi!!!!!
    Groetjes Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi!! Ben helemaal verliefd en dat komt niet alleen door de harten :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Miranda, superleuk kaartje heb je weer gemaakt! Heel leuk zo met die hartjes en dat sleuteltje. Je kan er inderdaad alle kanten mee op! Fijn weekend! Groetjes, Miranda.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supergave kaart!! Erg leuke en frisse, strakke uitwerking, ben er weg van!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heb je deze kaart nog?weet dat het al 4 jaar geleden js. Ik ga binnenkort samenwonen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi! Nee, deze kaart heb ik niet meer. Je kunt mij wel mailen met je wensen, dan kan ik kijken wat ik voor je kan betekenen: mirandaversteege.mv@gmail.com Groetjes, Miranda

      Verwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!