zondag 10 februari 2013

Tess

Twee vriendinnen van mij zijn afgelopen zondagavond en maandagochtend bevallen van een ukkepuk, dus ik kon lekker aan de slag voor babykaartjes. De eerste die ik jullie laat zien, is een kaartje die gebaseerd is op het geboortekaartje. Zo word het kaartje nog persoonlijker. 

Dit is het origineel, een leuk, no-nonsense geboortekaartje:


Ik heb vooral de kleuren rood, wit, grijs en zwart terug laten komen en het stikwerk.
Samen met wat jute, de Dymo lettertang en letterstickers, is dit mijn resultaat:


De volgende keer laat ik het andere geboortekaartje zien,
een clean and simple variant voor kleine Luuk. :)

Gebruikte materialen:
- Papier: google- Dymo lettertang
- Letters: Zeeman
- Naaimachine
- Jute

9 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk gedaan zeg!
    Lief en toch stoer!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg! Is dat geboortekaartje ook handmade? Ziet er in elk geval tof uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! Het origineel is niet handgemaakt, maar daar lijkt het wel beetje op he!

      Verwijderen
  3. Heel leuk! Altijd zo persoonlijk als het geboortekaartje wordt 'gelift'. Afgelopen week heb ik dat ook gedaan - binnenkort op mijn blog (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is erg leuk zeg. En vooral omdat hij zo persoonlijk is gemaakt. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje,altijd persoonlijk als je een kaart doe liften! Ik vindt de kleuren grijs/rood/wit een supercombi voor babylaarten! Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat schitterend gedaan Miranda, heel erg mooi om het geboortekaartje als voorbeeld te gebruiken, ik vind hem super. Daar zullen de ouders van Tess wel heel blij mee zijn. Ben benieuwd naar het kaartje voor de ouders van Luuk.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee hele leuke kaarten. Lekker clean and simple.

    Groetjes Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!