vrijdag 22 februari 2013

Kiekeboe, vlaggetjes!

Ik hou van vlaggetjes op mijn kaarten, ze zijn zo een gezellige, vrolijke opvulling! Dus toen ik zag dat voor challenge #155 bij Elke Kaart Een Feestje gevraagd werd om een vlaggetjes-kaart, had ik nog een goede reden om weer eens wat gezellige driehoekjes op mijn kaart te plakken.



Ik maakte deze kaart naar aanleiding van een kaart die ik eerder maakte,
maar nu een roze variant en wat extra gezellige versiering er op.

De vlaggetjes hangen dit keer niet aan een lijntje, maar voor de verandering aan tape-jes. Dat leek me wel een leuke variatie en zo kon ik natuurlijk mijn liefde voor tape ook meteen op de kaarten verwerken. Het vlaggetjes thema komt ook terug op een van de velletjes papier. Aan het thema voldoet 'ie in ieder geval. ;-)

Fijn weekend! Ik ga *verrassing* lekker aan de freubel!

Gebruikte materialen:
- Papier: My Mind's Eye (Lost & Found)
- Tekst en baby: stempelset Eline Pellinkhof
- Distress Markers
- Houten lettes: Kars
- Tape: Hema

12 opmerkingen:

  1. Heel orgineel die vlaggen aan de tape! Leuke variant op je blauwe kaartje. groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk geworden, Miranda, en wat heb de je vlaggetjes op een originele manier op de kaart geplakt!
    Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Elke Kaart een Feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, die rondjes in verschillende maten! En die vlaggetjes maken er een feestje van. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Miranda,

    Wat heb je weer een mooie kaart gemaakt.
    Lief in dat roze.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij bent helemaal in baby-sfeer hier! Leuk! Het zijn ook mijn lievelingskaartjes om te maken. Dit is weer een leukerdje!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat is die supergaaf Miranda, ik vind het een geweldig mooi kaartje geworden, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart.Groetjes Joked

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart en die tapejes zijn erg leuk zo. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk kaartje is het geworden. Zeer leuke vlaggetjes.
    Bedankt om mee te doen met de uitdaging van Elke Kaart Een Feestje.
    Groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat één leuke creatie met de vlaggetjes en de houten letters.
    Bedankt voor je deelname aan het EKEF blog.

    Lieve groetjes Noriko
    Norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. deze zijn zeer leuk......leuk jullie weer gesproken te hebben

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!