zaterdag 1 september 2012

Eline's X-mas Owls (4)

Hallo Marijke en Chantal, leuk dat jullie mijn volger zijn geworden!

Vandaag was een leuke dag, samen met mijn moeder ben ik naar de feestdag van Keli Hobby geweest. Deze winkel vierde vandaag hun 5-jarige jubileum. Daar hebben we een mini workshop van Nicole Verkooijen gehad in kleuren met de Distress Markers. De winkel had over het gehele assortiment 10 procent korting, dus uiteraard hebben we ook nog wat nieuw materiaal aangeschaft. Ik heb onder andere embossing inkt en een heat-tool gekocht, wat een super leuk resultaat geeft met stempelen. In een filmpje van Nicole had ik gezien dat de embossing inkt prima te gebruiken is met 'gewone' gekleurde inktpads, waardoor je geen embossingpoeder in allerlei kleuren aan hoeft te schaffen. Dus ik aan de slag vanmiddag met de nieuwe embossing spullen, zonder resultaat. Blijkt dus dat ik de transpatante embossingpoeder ben vergeten... Dus die moet ik nog even aanschaffen om het leuke embossing effect te krijgen. Dan nog maar even een kaartje zonder dit leuke effect:
 

Gebruikte materialen:
- Papier: Eline's Scandinavian Winter
- Uiltje en postzegel: knipvel Eline's Christmas Owls
- Zwarte stempels: clearstamp Eline's X-mas Mail
- Hart: craftable Scandinavian hearts

7 opmerkingen:

  1. Ja dat ken ik, iets nieuws gaan kopen en dan het meest essentiele vergeten. Maar ondanks dat is je kaartje hardstikke leuk geworden.Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind je kaartje er zo al super leuk uit zien, Miranda! Leuk met dat vlechtwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Miranda, tof dat je op mijn blog bent komen kijken en een bericht hebt achtergelaten, hartstikke bedankt! Nieuwsgierig naar jouw creaties ben ik dus ook op jouw blog komen "neuzelen". Totaal geen spijt van .... je maakt leuke dingen joh! Ik heb laatst ook het in elkaar te schuiven hart gekocht, de eerste keer dat ik er mee ging werken heb ik wel een beetje gefoeterd want het ging niet zoals ik wilde(er zit niet voor niets een werkinstructie bij). Maar... oefening baart kunst. Ik kan nu de kaart die ik ermee wilde maken af gaan werken, want die moest even plaatsmaken voor de "liftchallenge". De knipvellen van die snoezige uiltjes heb ik ook gelijk gekocht dus ... kan ik een beetje bij jou afkijken hihi. Take it as a compliment !! Kom snel weer eens kijken bij je. Groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat klinkt dat inderdaad als een leuke dag Miranda, super. Jammer dat je die embossingpoeder nog niet hebt maar je kaart is er absoluut niet minder van geworden, hij is weer schitterend. Bedankt voor de tip op mijn blog over het verkopen van kaarten betreft, ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om te antwoorden op reacties op een bericht van mij, vandaar dan maar even op deze manier. Je kaart is weer top.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Miranda,
    Op de blog van Gerdine (handmadewithsaarandpien) zag ik dat je het papier van 4 Heures 37 leuk vind. Mocht je het ook willen bestellen: in Nederland wordt het verkocht bij Knutsel en Zo. Karin heeft een leuke webshop en verstuurd alles altijd heel snel. Wellicht kun je een kijkje bij haar nemen: http://www.knutselenzo.com/
    Veel succes!

    Ik ben ook maar direct volger van jouw blog geworden, omdat ik je kaartjes erg leuk vind!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leeeeuk! Ik ben dol op uiltjes. Vind em top! Erg leuk het matje op de achtergrond. Toffe kaart hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhhhh....wat ben je weer geweldig leuk (samen met mams!!) bezig geweest. Ik geloof dat ik geen dag jouw blog meer mag missen, want dan mis je meteen een heleboel mooie dingen!!!! Wat een supergaaf idee om dat vlechtwerk op je kaart te doen, past helemaal bij het scandinavische hartje!!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!