dinsdag 31 juli 2012

Lizzy

Ik kreeg weer een opdracht voor het maken van een geboortekaartje. Kaartjes maken na de geboorte van een kleine vind ik altijd het leukste, omdat je de kaart dan heel persoonlijk kunt maken met onder andere een naam. Het (vrij grote) plaatje was mijn uitgangspunt, de rest heb ik er om heen toegevoegd.



Oeps, de verkeerde kant van de kaart gestikt! Ik had op de achterkant een potloodstreep gemaakt om dit keer een rechte lijn te maken met de naaimachine. Maar de andere kant, in dit geval dus eigenlijk de voorkant van het papier, wordt dan wel iets minder mooi. Gelukkig is het resultaat niet heel vervelend. Het kaartje is inmiddels positief ontvangen bij de koper, leuk! :)

Gebruikte materialen:
- Roze papier: Boekenvoordeel
- Dessin papier: Forever Friends
- Plaatje: Forever Friends
- Ovalen label: Marianne Design
- Zwarte letters: Dymo lettertang
- Roze zigzag: My Favorite Things
- Naaimachine
- Lint


2 opmerkingen:

  1. Het is weer een schitterend kaartje geworden Miranda, heel leuk gedaan en inderdaad totaal niet storend dat je aan de verkeerde kant gestikt hebt, als je het niet had verteld had ik het ook niet gezien.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag het ook niet, hoor. Het is een schattig kaartje, erg leuk zoals je die lettertjes hebt verwerkt!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!