donderdag 5 juli 2012

Congrrrratulations

Met de volgende kaart doe ik mee aan de challenge op de blog van Liftchallenge.
De te liften kaart is erg mooi, maar ik wilde vooral een leuke kaart maken.
Ik vind het papier van Safari Boy heel schattig en grappig,
dus het is een kaart met een jungle tint geworden.


 Met heel wat gepriegel, heb ik een 'grrrr' verwerkt in het de stempel 'congratulations'.
Met al die wilde dieren op de kaart, vond ik dat wel heel toepasselijk!

 Een geboorte is een waar feestje, dus: ballonnen en slingers!

 Gebruikte materialen:
- Papier: Safari Boy
- Tekst: onbekende stempelset
- Splitpen babykand: Artemio
- Knoopje: eigen voorraad
- Ballonnen: pons
- Stikdraad
- Lint

7 opmerkingen:

  1. Wat is hij leuk Miranda! Schattig de diertjes. Heel leuk thema en de de tekst vind ik super!
    Tof dat je weer met ons meedoet en ik ben reuze benieuwd naar je evt. tweede kaart.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is zeker erg leuk geworden! Leuk al die vakjes met daarin de kleine details, heel speels. Kleurtjes ook gaaf bij elkaar. Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd is dit geworden. Die handjes zijn leuk en die vlaggetjes, wat een gepriegel. Leuk dat je er zoveel werk van hebt gemaakt, bedankt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is nu weer een te liften kaart Miranda, ik leer wat af in blogland hahaha, is dat dat je een heleboel onderdelen op elkaar plakt, ja ik roep maar wat. Ik vind jouw kaart in ieder geval heel goed geslaagd. Inderdaad heel mooi papier.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik heb dat soms ook nog hoor, dan lees ik iets en denk ik: huh, wát? Maar een kaart 'liften' is eigenlijk gewoon een kaart namaken, maar er wel je eigen draai er aan geven. Via de link in deze blog naar Liftchallenge kan je zien wat ermee wordt bedoeld, daar hebben de Designteamleden allemaal al een kaart gelift.

      Verwijderen
  5. Wat een gave creaties! Ik ben gelijk je volger geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijk kaartje, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!