zaterdag 16 juni 2012

Old Fashioned Nursery

Wat is er mooier, dan andere mensen blij maken met een zelfgemaakte kaart? Ik vind het nog steeds een prachtig idee dat mensen mijn kaarten waarderen en zelfs willen kopen om er iemand anders blij mee te maken! Mijn schoonmoeder heeft mijn website inmiddels ook gevonden (hallo Luud!) en zij heeft me gevraagd om een aantal kaarten te maken, zodat ze thuis een voorraadje heeft. Nou, dat doe ik met alle plezier! Ik ben afgelopen donderdag vast begonnen met de eerste kaart, een felicitatiekaart.

Ik ben maar eens tussen mijn 'oud' papier gaan snuffelen en daar vond ik nog
een mooi voorraadje van het prachtige papier van Eline (Old Fashioned Nursery).

Het leek me leuk om een labeltje op de kaart toe te voegen,
altijd leuk in combinatie met het envelopje (Marianne Design).

 Hier en daar wat papier omgerold voor een iets minder strak geheel.
Het lint (Noordwijkse markt) vond ik wel passen bij de stijl van het papier.
En ja, knoopjes blijven leuk! Ik zie nu pas dat de lijm onder de knoopjes nog niet
helemaal gedoogd is op de foto. Gelukkig trekt dat weg.

Op naar de volgende kaart voor deze leuke bestelling!

1 opmerking:

  1. Leuk papier, mooie kleuren!

    *Drukt op de knop, vind ik leuk... ;)

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!