dinsdag 12 juni 2012

Hoera, Thije is geboren

Na een zware zwangerschap is het dan eindelijk zover voor mijn collega: ze is bevallen van een zoontje! Omdat ik weet dat zij mijn zelfgemaakte kaarten wel kan waarderen, wilde ik natuurlijk een extra leuk kaartje voor haar maken voor deze gelegenheid.

 Ik wilde een baby-kaart met stoere elementen er in.
Daar pak ik natuurlijk meteen het papier van Authentique (Genuine) bij.

Met de Dymo lettertang de datum, de naam en het tijdstip van de geboorte.

 Scheuren, nieten, gaatjes, naald en draad en brads... alles er op en er aan!
De stempel van het 'slaap kindje slaap' versje en 'baby' komen (uiteraard ;-) )
van een stempelset van Eline Pellinkhof.

 Oh, ik vind de handjes E-N-I-G! Ik vond ze op een knutselmarkt en was er direct verliefd op.
Om de kaart helemaal af te maken, heb ik de binnenkant ook versierd.

Leanne, nogmaals: gefeliciteerd met je ukkepuk!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Miranda

    Wat een gaaf stoer kaartje voor het kleintje, die handjes zijn idd erg schattig.

    Om het kleuren van schaduwen te bepalen kijk ik vaak in boekjes waar de stempels op kaarten gebruikt zijn hoe ze het daar hebben gedaan, succes met het kleuren.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeeee! Ik zie dit nu pas! Kwam je blog tegen bij esther haha! Ik heb dit kaartje trouwens in thije zn babyboek geplakt :-) als enige kaartje overigens. de andere (normale..) kaarten weggegooid maar deze was zo bijzonder.

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!