maandag 11 juni 2012

Afscheid Anna

Op mijn werk hebben we vanaf september vorig jaar, vier dagen in de week een stagiaire gehad. Een intensieve periode voor haar dus, ook de doelgroep waarmee we werken (kinderen met een verstandelijke beperking en autisme). Ze heeft haar stage goed afgerond en vandaag was haar laatste dag. Dat verdient een speciaal kaartje!


De opzet van de kaart vond ik op de blog van Lift Challenge.
Een leuke manier om labeltjes te verwerken in een kaart.


Stikrandjes all over the place.
Veel werk, maar ik vind het resultaat erg leuk!


De kleuren van de kaart komen terug in de mini labels (Marianne Design).
Het bedankje is voor haar inzet de afgelopen periode,
de succeswensen voor het afronden van haar school-taken de komende weken.
De tekst is gemaakt met de Dymo lettertang, I like it.


2 opmerkingen:

  1. Je zal als stagiaire toch maar zo'n mooie kaart krijgen !!! Ik sla deze sketch ook even op, helemaal leuk. En de kleuren.....GEWELDIG!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje Miranda. Tags zijn altijd tof op een kaart en ik ben dol op stikwerk dus dat is altijd goed. De stagiaire zal het enorm waarderen denk ik!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!