dinsdag 17 april 2012

Op-KIKKER-tje

Ja, het was een productieve dag vandaag. In een middag tijd heb ik maar liefs drie kaarten kunnen maken. De eerste twee Forever Friends kaarten zijn te zien in mijn vorige blog, in deze blog laat ik jullie een beterschapskaart zien. Altijd handig met alle verkoudheden en griepjes in de lucht.

 De 'Opkikkertjes' van Eline Pellinkhof blijven leuk voor beterschapswensen, zowel de plaatjes als de tekst. Ze zorgen voor een vrolijke noot op de kaart. Het gras is een creatable van Marianne Design (omgekeerd bekend als de ijspegel!) Hieronder zie je de details op de kaart wat uitvergroot.

Lintjes, knoopjes, labeltjes...

 Een roosje van de kikker!

Een kleine opfleuring van de binnenkant van de kaart.
Juist, de stempel en het knipvel komen uit dezelfde serie. ;)

Interesse in deze kaart? Neem voor het actuele
aanbod een kijkje in de Creatiewinkel!

1 opmerking:

  1. Hoe meer jij gaat maken, hoe mooier de kaarten worden hahah....ik word jaloers op je hoor!! Moet ook hoognodig weer eens wat gaan maken:-)

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!