woensdag 4 april 2012

New Home - Red and White

Ik heb al twee verhuiskaarten gemaakt, zoals jullie in mijn vorige bericht hebben kunnen zien. Daarin stond ook dat de kaarten niet helemaal zijn geworden zoals ik ze in gedachten had. Dus, bij deze alsnog een verhuiskaart. Heel simpel, geen poespas, weinig laagjes en ook heel weinig kleurtjes. Precies zoals ik hem in gedachten had. :)

Vier witte huisjes (creatable Marianne Design) en slechts een rode,
deze symboliseert de nieuwe woning.

 Close-upje van de schattige vogeltjes (ook van Marianne Design)!

2 opmerkingen:

  1. Leuk idee, om 1 rode woning te maken, als de nieuwe woning! Ik heb een beetje weinig tijd om te freubelen (moet sporten :-) ) maar ik popel om weer aan de slag te gaan door jouw vogelhuisjes verhuiskaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hopelijk heb je snel weer freubeltijd! Dit kaartje was in ieder geval zo gepiept. :)

      Verwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!