zaterdag 28 april 2012

Met Oprechte Deelneming (3)

Ik begin deze vroege morgen met kaarten voor een verlies. Voor eerdere kaarten voor deze gelegenheid, kan je rechts in beeld bij het kopje Labels op 'Oprechte Deelneming' klikken. Ik ben nog steeds een beetje zoekende naar de juiste balans qua kleur en opvulling, het blijft een uitdaging om er wat passends van te maken. De kaarten kreeg ik met geen mogelijkheid echt goed op te foto (onscherp, te weinig licht), waar en hoe ik ook ging staan. De foto's zijn dus niet heel duidelijk, maar dit was het beste wat ik er van kon maken na twee dagen proberen...



Meer dan een wit vel met ge-emboste bloemen en drie gekleurde vlinders uit een pons had de kaart naar mijn idee niet nodig. De bovenste twee kaarten zijn vierkant, de onderste twee rechthoekig.
Twee ervan zijn voor een opdracht, de overige twee komen binnenkort in de Creatiewinkel.

Ik hoor graag wat jullie van de kaart vinden!


Ps. Ik zie dat ik een nieuwe volger heb!
Anita, leuk dat je me mijn blog volgt. :)

1 opmerking:

  1. Dit zijn echt hele mooi, stijlvolle kaarten!!! Helaas heb je die af en toe nodig, maar hiermee kun je zeker voor de dag komen.

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!