maandag 23 april 2012

Eline's Baby's - Nummer drie!

En daar is Eline-kaart nummer drie (zie HIER voor mijn vorige blog). Deze kaart heb ik gemaakt in opdracht. Een leuke uitdaging: het moest een Duits geboortekaartje worden. 

Met de online vertaalmachine in de aanslag, vond ik 'Geboorte' uiteindelijk de meest gepaste (en gemakkelijkste ;) ) tekst voor op de kaart. De kinderwagen is een creatable van Eline Pellinkhof.

 Links is een uitvergroot detail, kleine labeltjes gemaakt met mijn nieuwe clip-ponsen van Nellie Snellen. Je kunt er verschillende dingen mee doen, maar voor deze kaart heb ik het papier zo geponst zodat ik de labeltjes 'op kon hangen'. Rechts weer ingekleurd baby-plaatje (Eline).
Love it!

Ik heb de kaart nu opgestuurd ter 'keuring'. Ben benieuwd of hij bevalt!


2 opmerkingen:

  1. WOW wat ben jij actief bezig geweest met inkleuren, het gaat je goed af zie ik!!! En wat een leuke kaarten heb je toch weer gemaakt, ik vind vooral de kaart met de vaandels met verschillende teksten, van je vorige blogpost echt geweldig! Natuurlijk doen de anderen er niet voor onder :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Miranda's creaties gaat internationaal!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!