maandag 23 april 2012

Eline's Babies

Vandaag is het 'Eline dag': bij alle kaarten die ik vandaag heb gemaakt, heb ik het uniseks baby-papier van Eline Pellinkhof gebuikt (Romantic Nursery).

Kaart nummer een:

De vlaggetjes (Eline), knoopjes en lintjes waren ook weer van de partij!

Ik heb gisteravond al wat stempels gedrukt (bedankt Helga!) en lekker old school zitten kleuren. Heerlijk! Ik ben een beginneling in het kleuren met mijn nieuwe markers, maar ik vind het resultaat erg leuk! Zoveel sprekender dan kleuren met potloden.

Het idee van de volgende kaart komt van een website waar zogenoemde sketches
(voorbeeld voor een opzet van een kaart) worden geplaatst.

 Ik heb alle 'lintjes' versierd met een toepasselijke tekst voor bij de geboorte van een baby.

Bij deze kaart geen stempel, maar een 3d plaatje van een knipvel uit de Eline-baby-serie.

Zijn ze niet zoet? Later volgt een nieuw blogbericht
met kaart nummer drie van de 'Eline dag'!

Voor het actuele aanbod van mijn verkoop-kaarten: Creatiewinkel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!