maandag 26 maart 2012

Hoera, verhuisd!

Voor mijn zusje is het ook zo ver: ze gaat op zichzelf wonen. Net als ik heeft ze een leuk zomerhuisje in Noordwijk gevonden. Groot voordeel in haar huisje: zij heeft wel centrale verwarming waar ik en mijn vriend het moeten doen met vervelende gaskachels. Anyway, voor zo een gebeurtenis maak ik natuurlijk maar al te graag een kaartje. De huisjes en de opzet van mijn vorige verhuiskaart beviel mij wel, dus die besloot ik deze keer nogmaals te gebruiken. Vrolijke kleurtjes, grachtenhuizen (creatable Marianne Design) een vlaggetjeslijn (Eline), een strikje et voila. Deze kaart komt in haar eigen brievenbusje!

Veel plezier in je eigen huisje Ramona! ^^

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!