donderdag 18 februari 2016

Bloggersplein op de Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen


De Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen komen er weer aan! 10, 11 en 12 maart wordt dit creatieve evenement georganiseerd in de IJsselhallen in Zwolle en op 31 maart, 1 & 2 april in de Brabanthallen in Den Bosch.

Er zijn ruim honderd stands waar allerlei materialen worden verkocht voor onze leuke hobby. Daarnaast zijn er ook heel veel stands die een workshop geven, waardoor je eens heel andere technieken en/of materialen kunt uitproberen! Ben je van plan om een bezoek te brengen aan de beurs in Zwolle, dan kan je HIER zien welke stands een workshop verzorgen. Voor de beurs in Den Bosch kan dat HIER.

Nieuw dit jaar is het bloggersplein, een gezellige ontmoetingsplek voor bloggers en bloglezers. Ik ben dit jaar op ZATERDAG 2 APRIL aanwezig op het bloggersplein in Den Bosch. Daar zal ik het een en ander vertellen over mijn grote liefde washitape, zal ik voorbeeldkaarten bij mij hebben en laat ik zien hoe makkelijk het is om snel een kaartje met washitape te maken. Natuurlijk vertel ik ook graag over de leuke bijkomstigheden van het bijhouden van een blog (hallo, dat ik daar op het plein mag staan is al een heel leuk voorbeeld, toch?!). Daarnaast is het een mooie gelegenheid om jou en andere bloggers en blogvolgers te ontmoeten! Altijd leuk om een gezicht bij een (nick)name te hebben en elkaar eens live te spreken! Linda is ook aanwezig op het bloggersplein, wij zullen er samen naar toe gaan. :-)

Dus ben jij aanwezig op de beurs, kom dan zeker even buurten op het bloggersplein! Laat het even weten als je van plan bent om te komen, vind ik leuk. Wie weet tot dan?!

Voor meer informatie over dit leuke festijn, bekijk HIER de website van de Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen.

7 opmerkingen:

  1. Wauw!! Wat super leuk zeg! Wat een eer om te mogen doen. Ben ook zeker van plan om naar de beurs te gaan, alleen nog even kijken waar en wanneer...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk om te mogen doen! Kunnen nog meer mensen meegenieten van je talent :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag het bericht ook bij Linda voorbij komen. Zo leuk en gezellig dat jullie samen gaan. Zo wordt Blogland visueel gemaakt. Wat een gaaf idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel plezier, dat gaat vast gezellig worden. Groetjes Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat jammer dat je er zaterdag bent, ik kom donderdag of vrijdag...
    Vind het wel een leuk idee, zo'n bloggersplein!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat het leuk idee zo'n bloggersplein! Ik kom zeker even kijken maar dat wordt donderdag of vrijdag. Haha, zie Nancy, wij gaan samen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!