vrijdag 23 januari 2015

Washitape-tip

Monique, welkom als nieuwste Bloglovin' volger.

Ik heb een leuke tip voor het weekend: washitape bij de Action! Verschillende pakketjes voor €0,79 cent, zowel smalle als bredere formaten.


En als je ze hebt ingeslagen, kom dan maandag weer even op bezoek. Dan start mijn washi-5-daagse. Tijd om al die gezellige rolletjes eens uit het stof te halen, als je ze nooit gebruikt!

Fijn weekend!

P.s. Ik heb heus niet alle pakjes meegenomen hoor! Drie maar, haha. ;-)

14 opmerkingen:

  1. Oh, wat zijn ze leuk! Maar ik moet me echt even gaan bedwingen... Ik heb van de week al Washi Tape bij de HEMA gekocht. Ik koop harder dan dat ik het gebruik, maar ik kom maandag zeker kijken voor inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei wat een leuke tapejes! Gevaarlijke tip ;) Kom volgende week zeker kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh help!!! haha ik ga morgen toch al de Action onveilig maken dan die tapjes maar meteen inladen :) Bedankt voor de tip :D
    Fijn weekend!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Te leuk!die smalle waren hier op en ik heb ook braaf niks gekocht ook al vond ik ze wel heeel leuk :-p
    Ben benieuwd naar je kaartjes!wacht in spanning ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh dat is gewoon te erg! Alweer zulke leuke washitape. Ik heb een rek vol....Enne, zal ik mijn adres vast sturen Miranda? Eind november ben ik weer jarig en wie weet laat ik me dan in 2016 inspireren door jou! Hihihihi, vond je reactie zo grappig!
    Ik kom mandag weer hoor, reken er maar op!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Ben benieuwd...! ;)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! Heb echt zin in jouw Washi dagen. Heb wel een flink aantal rolletjes, maar weet er zelf nog steds niet echt raad mee.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kijk er naar uit, jouw washi-tape 5- daagse.
    Maarrrrrrrr...jok jij niet een klein beetje? Ik zie namelijk 5 pakjes op de foto staan, hahaha.
    Ik zoek mijn tape-jes ook vast bij elkaar en plak met je mee volgende week.
    Fijn weekend, en groetjes, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, nee ik jok niet. Ik heb alle verschillende soorten die ik in de schappen vond op de foto gezet om jullie te laten zien wat er te koop is. Daar heb ik uiteindelijk mijn keuze uit gemaakt en dus drie pakketjes mee genomen. Netjes he! ;-) Leuk dat je mee gaat plakken!

      Verwijderen
  9. Ben benieuwd!
    Ik hou je in de gaten!;)

    Fijn weekend!
    Liefs Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tof zeg! Ik ben ook geweest (zie mijn blog) :D thanks voor de tip! Die tapejes linksonder op jouw foto heb ik niet gezien.. zijn ook tof! Misschien van de week nog even langs Action om te kijken of er nog nieuwe binnen zijn.. of beter niet... hahaha groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dank je wel voor de tip! Ik ga zo linea recta naar de Action, want ik heb heerlijk een weekje vrij. Ik ben er helemaal klaar voor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke rolletjes tape! Helaas niet te vinden bij een van de actions bij mij in de buurt =(

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!