woensdag 31 december 2014

Dag, dag 2014!

Janneke en Karin, welkom als nieuwe volgers via Bloglovin'!

Het jaar 2014 is bijna ten einde, maar niet voordat ik nog terugkijk op wat mooie blogmomenten uit dit jaar.

Ik schreef 177 nieuwe blogberichten, waarin ik een enkele of meerdere kaarten liet zien.

Ik won of belandde in de top 3 bij vier verschillende challenges.

Ik mocht tweemaal bij de Liftchallenge gastdesigner zijn.

 Mijn scraplings met konijntjes kwamen voorbij op de Facebook-pagina van Eline's Huis en op een Russische blog.

Per januari mocht ik mij aansluiten bij het designteam van ZieZo Knutsels.


Mijn favorietjes per maand:

Januari

De eerste dag van het jaar, luidde ik 2013 in met babykaarten:


En ik zat volop in de washitape:


Februari

Een serie kaarten in opdracht van Nellie Snellen:


Mijn eerste serie kaarten voor ZieZo Knutsels:


Maart

Negen jaar samen met vriendjelief:


En een hele week creaties met washitape van de HEMA: een heuse tHEMA-week!


April

Een verhuiskaart in opdracht:


Eenvoudige, kleine cadeautjes voor een verhuizing:


Mei

Schattige konijntjes op twee scraplings:


 Een fotoboek pimpen in opdracht:


Juni
Mijn 500e blogbericht!

Gastdesinger bij de Liftchallenge:


Heeeeel veel verhuiskaarten, onder andere deze:


Juli

Kaartjes ter verwelkoming van nieuw leven...


... en (o.a.) ter afscheid van een leven:


Augustus

 Een klein knutselwerkje voor mijn vader in het ziekenhuis:


En een opdracht voor een bruiloft:


September

Verjaardagen vergeten wordt opeens leuk: 


Een presentje voor een collega:


Oktober

Mijn Envelope Punch Board inwijden:



En heeeeeeeel veel kaarten voor het goede doel:


November

Een lief meisje werd geboren:



En de combinatie kraft & zwart werd favoriet:


December

Sinterklaas, mijn favoriete feest van het jaar:



En als laatste eentje met mijn nog steeds aanwezige liefde voor washitape:


Lieve lezers, kijkers en reageerders op mijn blog: bedankt voor het gezellige jaar!

Ik sluit af met mijn goede voornemen en wens die ik eerder uitsprak ik mijn Sinterklaasgedicht: ik blijf lekker verder bloggen en ik kom in het nieuwe jaar weer gezellig bij jullie snuffelen (en reageren!) om mij te laten inspireren en te genieten van al het leuks!

Ik wens jullie een fijne jaarwisseling en al het moois voor het nieuwe jaar!

Liefs, Miranda

25 opmerkingen:

  1. Hoi, Miranda, wat leuk zo je jaaroverzicht ! Ik wens jou ook een fijne jaarwisseling! En hopelijk kunnen we snel weer genieten van je creaties! Groetjes, Miranda. v.d. W.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Miranda, jij ook bedankt voor je vele enthousiaste reacties! Ik ga lekker door met freubelen en bloggen in het nieuwe jaar. Fijne jaarwisseling!

      Verwijderen
  2. Leuk, zo'n jaaroverzicht! Ik wilde er vandaag ook nog eentje maken, geïnspireerd Door jouw vorige jaaroverzicht. Wat een mooie dingen heb je gemaakt dit jaar. Het was leuk om het te mogen volgen! Goeie jaarwisseling en Ik hoop snel weer een blogberichtje van je te kezen!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk, ik kom bij je gluren voor jouw overzicht. Lief dat je mij zo enthousiast volgt, dank je wel! Ik kom snel weer met nieuwe creaties (ik heb nu 1,5 week vakantieee!). Fijne jaarwisseling!

      Verwijderen
  3. Superleuk overzicht, wat een mooie creaties heb je gemaakt in het afgelopen jaar. Fijne jaarwisseling en op naar een mooie, creatief 2015!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je mooie complimenten Colien! Fijne jaarwisseling en hopelijk kunnen we in het nieuwe jaar ook weer van elkaars creaties genieten. Groetjes, Miranda

      Verwijderen
  4. Jij ook een prettige jaarwisseling gewenst, Miranda, en alle goeds voor het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk overzicht! Dat is het leuke in blogland in deze periodes. Al die terugblikken. Het was een fantastisch jaar met mooie kaartjes van jou! Ik hoop dat 2015 ook zo'n mooi jaar voor jou wordt! Een hele fijne jaarswisseling.
    Groetjes, Anna Laura

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ik hoop ook dat het komende jaar weer bomvol inspiratie zit. En anders... hebben we Pinterest nog haha. Fijne jaarwisseling en ook voor jou de beste wensen voor het nieuwe jaar! Groetjes, Miranda

      Verwijderen
  6. Hoi Miranda. Heel tof jouw jaaroverzicht. Even stilstaan bij wat er allemaal gebeurt in een jaar, het blijft iets speciaal hebben. Hopelijk blijf je even creatief in 2015 en dan zal ik ook mijn uiterste best doen om af en toe eens langs te komen en een bericht achter te laten op jouw mooie creaties!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het is erg leuk om nog eens door alle creaties van het afgelopen jaar te scrollen en er daar een aantal tussen uit te pikken! Klinkt als een goed voornemen, ik vind hem mooi hihi. ;-) Ik blijf lekker freubelen en bloggen, dus... tot 2015! Fijne jaarwisseling!

      Verwijderen
  7. Leuk, je overzicht! Je bent een veelzijdige creatieveling! Fijne jaarwisselimg!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Gerdine, wat een lief en mooi compliment! Fijne jaarwisseling!

      Verwijderen
  8. Fijne jaarwisseling en blijf lekker bloggen, dan blijf ik lekker kijken.

    Groetjes, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat ga ik zeker doen Bep, gezellig dat je bij mij komt kijken! Fijne jaarwisseling! Groetjes, Miranda

      Verwijderen
  9. Prachtig overzicht van jouw creatieve jaar!
    Fijne jaarwisseling, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Ellen! Bedankt voor je compliment en je berichtje! (^.^) Fijne jaarwisseling!

      Verwijderen
  10. Leuk en mooi overzicht! Wat is er dan veel gepasseerd in een jaar! Ik wens je een heel mooi en creatief 2015 toe! Groetjes, Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Het is zo leuk om alles nog eens door te kijken. Voor jou ook de beste wensen voor het nieuwe jaar! Groetjes, Miranda

      Verwijderen
  11. Een mooi jaaroverzicht! Leuk om alle high lights nog eens voorbij te zien komen :). De beste wensen voor 2015 en hopen dat dit weer een mooi, creatief jaar wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij was leuk om te maken, gelukkig dat hij ook leuk is om naar te kijken. ;-) Ook de beste wensen voor jou, op lekker veel knutseldates met onze moedertjes! :-) Groetjes, Miranda

      Verwijderen
  12. Wat een ontzettend leuk berichtje. .dit jaaroverzicht. .super mooie kaarten..we gaan er zeker een mooi jaar van maken.. bedankt voor je inzet bij ziezo...liefs sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie jaaroverzicht heb je ervan gemaakt Miranda.
    Een mooie gelegenheid om je het allerbeste te wensen voor 2015.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oooh wat leuk zo'n jaaroverzicht!! Waarom heb ik dat niet bedacht? (-; En wat een superleuke dingen heb je gemaakt. Je hebt een hele leuke, originele eigen stijl Miranda. Ga zo door! En bedankt voor alle leuke enthousiaste reacties die je op mijn blog achterliet.

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!