zaterdag 30 augustus 2014

Slinger in een doosje

Omdat in het ziekenhuis liggen helemaal niet leuk is en ik voor een kleine opkikker wilde zorgen (zowel voor de 'patiënt' als voor het bruine brikbord-gedeelte achter het bed), besloot ik iets te freubelen. Ik herinnerde mij van iemand anders een leuk doosje met een letterslinger er in - ik heb goed moeten pluizen in mijn Pinterest-borden voor het originele idee - de pin vind je HIER, het komt van de website van Studio DIY. Met weinig tijd, wilde ik toch iets leuks creëren. De confetti liet ik uit praktische overwegingen maar achterwege. :)

Het begon met een ieniemienie doosje van 6x6 cm (van de Action geloof ik).


Dat doosje was nogal saai, dus de zijkanten en het deksel kregen wat kleur...


... en als je het doosje opent, komt de kleine verrassing tevoorschijn...


... de letters komen een voor een uit het doosje ...


... en vormen dit kleine slingertje met opbeurende tekst!


Gebruikte materialen:
- Kraftpapier: Boekenvoordeel
- Letters: Mt Favorite Things
- Touw: Different Colors
- Lieveheersbeestje: Marianne Design (Col1356 Bee & Lady Bird)


15 opmerkingen:

  1. Dat ziet er leuk en vrolijk uit, Miranda. Daar moet je wel van opknappen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super cute! Heel leuk gedaan, ook leuk voor een geboorte, goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg!daar word je welblij van :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Miranda, leuk idee zeg! Mooi gedaan, ziet er echt superleuk uit! Fijn weekend! Groetjes, Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke opkikker, zou ik ook vrolijk van worden. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een goed ziekenhuis cadeau. Bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee! Het ziet er echt heel gaaf uit deze opkikker. Super ziekenhuisbezoek-cadeau!
    Fijne dag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee en helemaal niet zo lastig te maken volgens mij!
    Ik vind de kleuren die je gebruikt hebt erg mooi!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat leuk!!! Heel gaaf gedaan en dat lieveheersbeestje past er perfect bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een ontzettend leuk idee is dit. En dan ook nog zo leuk uitgevoerd. Super. Lijkt me geweldig om te krijgen als je in zo'n ziekenhuisbed ligt.Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supergaaf!! Echt weer een om te onthouden!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig gemaakt, echt super ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend nog ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk idee is dit, ga ik onthouden!! Eenvoudig en toch ziet dit er heel feestelijk uit.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!