woensdag 25 juni 2014

Washiweek #3: Kadertjes

Plakkerdeplak... washi-dag #3! Fijn om te lezen dat jullie mijn tweede inzending voor de Liftchallenge ook een betere keus vonden.  ;-) We maken allemaal wel eens een net-even-nietje, daar waren jullie ook heel eerlijk over bij mijn kaart. Dat mag ook en ik deel die mening helemaal, ik wilde in eerste instantie niet voor niets de kaart niet eens op mijn blog plaatsen, hihi.

Voor de kaart van vandaag gebruikte ik de inspiratie die ik kreeg van een lay-out van Caroline Ikeji, bekijk de pin HIER. Super leuk, kadertjes rondom een afbeelding maken van washitape! De mooie egale kleurtjes komen uit de nieuwe schoolcollectie van de HEMA.


Nu ik de foto zo zie, voeg ik denk later nog wat stempels op de achtergrond toe. Hij oogt nog wat kaaltjes. Grappig dat dat soort dingen soms pas opvallen bij het zien van de foto. :-)

Morgen een kaart met dezelfde tapejes, maar een hele andere opzet!

Gebruikte materialen:
- Washitape: HEMA
- Afbeelding en tekst: Eline Pellinkhof
- Papier: Joy!Crafts
- Kraftpapier: ZieZo Knutsels


9 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje en grappig gedaan zo met die kadertjes Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hm al erg leuk! ben benieuwd hoe de kaart eruit komt te zien met wat stempels... enne je andere kaartjes waar ik helaas niet op heb kunnen reageren, waren ook echt te leuk! De lift kaart is ook zo gaaf geworden. Toevallig heb ik deze rolletjes tape afgelopen weekend kado gekregen van mn moeder :) hoe lief is dat?!

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal leuk, zo zijn het net schilderijtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve kaart met deze stempels! Leuk om de washi tape zo te gebruiken! Ik ben benieuwd wat je ons er morgen mee laat zien.
    Fijne avond!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk, maar ik vind hem ook nog wat kaal....benieuwd hoe je hem aan gaat passen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Miranda, leuk gedaan zo met die kadertjes! Mooi achtergrondpapier ook. Groetjes, Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Cute! En je kaart van vandaag vind ik ook al zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!