woensdag 19 maart 2014

tHEMA-dag #3

Heel veel kleine stukjes tape, hoe een leuk effect geeft dat?! Ik deed deze inspiratie op na het zien van DEZE pin. Er is (o.a. bij de HEMA) smalle washitape te koop, maar je kunt de gewone strookjes natuurlijk zelf net zo smal knippen als dat je zelf wilt. Dus dat deed ik ook. :) Ik gebruikte de tag-stempel ook weer op deze kaart en plaatste er twee licht verhoogd in het midden. Toen miste ik nog wat zwarte accenten, dus ik maakte met een fineliner nog wat strepen en stipjes langs de rand.


Ik vind de uitwerking van alle kleine stukjes tape langs de rand zo leuk, dat ik inmiddels alweer twee nieuwe kaarten met dit idee maakte. Even geduld nog voordat ik die laat zien... eerst de tHEMA-dagen afronden. ;-) Morgen een tHEMA-dag met een kaart die in vijf minuten te maken is. Ja, écht!

Gebruikte materialen:
- Washitape: HEMA
- Tag: stempel HEMA
- Tekst: Marianne Design
- Fineliner: HEMA

7 opmerkingen:

  1. Deze is echt superleuk! Lijkt me ook heel leuk om te proberen! En bedankt voor je reactie en snelle antwoord!
    Groetje Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, hoi, wat een gaaf kaartje weer! Echt heel leuk zo die stukjes tape langs de rand! Ben benieuwd naar de andere uitvoeringen! Enne tot morgen maar weer he! Groetjes, Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat leuk gedaan! Ook de accenten met de fineliner doen het hier erg goed en de kleurtjes zijn lekker fleurig!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yes, veel kleine stukjes tape maken een leuk kaartje! Gaaf is ie.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love the cheerful results of your washi patchwork cards.
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf gedaan! Ik ben benieuwd naar je 5 minuten kaart :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Miranda,
    gaaf kaartje en goed gevonden die lijntjes en stippeltjes!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!