maandag 18 november 2013

Tips

Voor de mensen die mijn Facebook-pagina niet volgen, hier nog even een hele fijne tip. Ik liep van het weekend in de Boekenvoordeel in Zoetermeer en daar vond ik onderstaande paperpads. Echt prach-ti-ge papiertjes van Studio Light. 32 velletjes papier, 12 verschillende dessins. Ze liggen daar dus voor een nog prachtiger prijsje van vier euro!


Enne... de lettertang van de Hema - waar ik over schreef in een eerdere post - heeft dus twee bijpassende sets tape: zwart-grijs-goud-transparant en de nuonkleuren roze-oranje-geel-groen. Fijne bijkomstigheid: deze rolletjes passen dus ook in de Dymo Junior lettertang! Het apparaatje van de Hema werkt (na even oefenen) ook prima en heeft een aparte rol voor kleine- en hoofdletters. Je moet wel goed in de tang knijpen om de letters goed in de tape gedrukt te krijgen. En ik was hard op zoek naar een spatie: die blijk je dus te krijgen door de tang op het schaartje te zetten en zacht te knijpen. Harder knijpen is knippen. Just so you know. :-)

Toedels!

10 opmerkingen:

  1. Ik heb de dymo junior ook en ik heb de eerste keer ook zitten zoeken naar een spatie;) Maar inderdaad, ik vond hem uiteindelijk ook. Ik denk toch dat ik van de week maar even naar de hema rijd, want dat klinkt wel als gezellige kleurtjes Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier https://de-egel.com/nieuw-studiolight-c-959.html?osCsid=ddeb0f622c6e0f70130e4f7da936a6b7
    zijn de pads ook maar 3,95.
    En wat zijn ze leuk toch, ik heb ze ook allemaal, ja tuurlijk Studio Light, hoe kan het ook anders
    haha.
    Ik heb de lettertang van de Hema nu ook voor mijn neus liggen, maar nog niet gebruikt,
    dus dankjewel voor de tips, hij is heel leuk, en leuk dat jij vertelt dat er ook al uitbreiding
    in het lint is, super !

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    Liefsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe handig jouw tips!!! Ik heb helaas weinig tijd om te speuren, dus thanks!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Miranda,

    Ik was al een tijdje niet geweest op je blog maar wat is het weer genieten zeg wat een mooie dingen staan er weer op en wat ik zo leuk vind dat jij ook je spulletjes bij de HEMA koopt ik werk daar namelijk en zie dan al die dingen waar ik eigenlijk blind voor bent geworden omdat ik ze iedere dag ziet maar als ik het dan zo bij jou zie denk ik o ja wat leuk.
    Er komen steeds meer van dat soort dingen loop maar geregeld bij ons binnen want het is altijd zo uitverkocht.

    lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, die leuke spullen gaan als een speer! Ik kom bijna wekelijks wel een keertje in de Hema om snel te plunderen bij nieuwe spullen haha. Misschien moet ik ook maar eens gaan solliciteren bij de HEMA... kortingggg! Hihi.

      Verwijderen
  5. Kun jij gedachten lezen of zo? Ik heb die Hema lettertangtapejes ook gezien en vroeg me af of ze in de Dymo lettertang junior zouden passen. Vandaag aan het googelen geweest, maar niets kunnen vinden. En nu, terwijl ik aan een blogrondje bezig ben, wordt het antwoord mij zo in de schoot geworpen. Hoezo toeval?! Ik ga ze meteen op mijn Sint-lijstje zetten. Weet jij misschien ook wat ze kosten?
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ja leuk is dit! Het leek me een nuttige tip, dat blijkt wel dus. Voor vier kleuren betaal je €3,95. Ze zijn wel bijna overal uitverkocht, dus als je er zelf tegenaan loopt... Ik zou je kans grijpen. Een dubbele set van de Sint is evt toch niet erg. ;)

      Verwijderen
    2. Ellen, we hebben de kwaliteit van de Hema Tape uitvoerig getest en daaruit bleek dat deze een duidelijk mindere kleefkracht hebben dan de originele Dymo Tape

      Mvg,
      Dymo Support

      Verwijderen
    3. Dat over de kleefkracht is inderdaad waar. :) Hoe de tapejes van de Hema plakken op papier heb ik nog niet getest, maar op gladde oppervlakken (kaft en washitape) laat het los. Dan moet er even een kloddertje Tacky Glue aan te pas komen. Dat is bij tape van Dymo niet nodig.

      Verwijderen
  6. Whaaaah de enige winkel die ik vandaag overgeslagen heb bij ons in het winkelcentrum is dus de boekenvoordeel....was ik nou toch maar naar binnen gelopen.
    Die lettertang hing hier nog volop bij de hema maar ik heb er een en dar heb ik al een haat/liefde verhouding mee dus die heb ik maar laten hangen haha.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!