zaterdag 22 juni 2013

Spelen met tape #12: sterkte

Mijn tweede post van vandaag! Judith, welkom als volger op mijn blog!

Bij Crazy for CAS is deze keer het thema: washi tape. Need I say more? Toen ik dit vanmorgen las werd ik zo enthousiast, dat ik meteen aan de slag ben gegaan. Dit keer maakte ik veertjes van washi tape, dat stond nog op mijn to-do. Met een meeldraadje in het midden en een dubbelgevouwen tape er over heen, is dat zo gemaakt. En veertjes zijn mooi voor 'sterkte' kaarten vind ik, dus ik heb die twee gecombineerd tot een CAS-kaartje. De veertjes komen iets omhoog, dat is op de detail foto beter te zien dan op de eerste foto.



Fijn weekend!

Gebruikte materialen:
- Tape: Boekenvoordeel
- Tekst: Joy!Crafts

Challenge:
De Creatieve Zebra: alles mag

26 opmerkingen:

  1. Wat zijn die veertjes gaaaaf!! Topkaartje. Leuk dat je mee doet met CfC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt, hoe krijg je het toch elke keer weer verzonnen??
    Sjonge, vind het echt knap zeg!
    Helemaal gaaf die veertjes, wat een idee!!
    De ideeen met dat tape zijn echt eindeloos en bij jou lijkt die bron nog lang niet uitgeput :D

    Have a nice weekend!

    Groetjes

    Vera

    ps: thanks voor je leuke reactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauwie zo snel en dan ook nog is een super mooie kaart! Bedankt voor je enthousiasme en deelname bij CfC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi !!!!
    Dacht het zelfde als jij, mijne is ook bijna klaar !!!

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor je reactie op mijn blog!!
    Wat een leuk idee om veertjes te maken met de washi-tape. Zelf heb ik gister nog een aantal rolletjes aangeschaft. Niet dat ik nog niks had hoor :) Zwart/wit vind ik ook altijd leuk om mee te werken.

    Fijn weekend!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gedaan Miranda, een goed idee veertjes van tape en een sterkte kaart. Een leuke uitdaging bij Cfc, fijn weekend groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee! Weer wat heel anders met washi tape :) super!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoe leuk is dit nou?! Geweldig bedacht en heel erg mooi kaartje! Leuk dat je meedoet bij Crazy for CAS!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig! Wat een idee. Het voert een beetje te ver om te zeggen dat ik graag zo'n kaartje zou krijgen, maar echt mooi is ie wel :)
    Fijn weekend, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een originele en creatieve uitvinding!
    Mooi gedaan hoor!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is dit een schitterend idee. Heel mooi bedacht en uitgevoerd! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo jij bent snel zeg! En wat een supergaaf kaartje! Echt een geweldig idee! Groetjes, Miranda.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart zeg, echt een heel mooi idee zo. Het is een schitterende sterkte kaart. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige sterkte-kaart Miranda, je moet er maar opkomen, top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. En ook hier kan ik niets anders zeggen dan : TOP !!
    Groet Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi Miranda! Groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Toen ik de challenge zag, dacht ik direct aan jou. Gelukkig heb jij de uitdaging al gevonden. Jouw bijdrage is TOP!!! Kanshebber! Succes!

    Leuk met de zelf geknipte veertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super!!!! Do I need to say more?! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooiiii!!! Doe mij er graag een paar....xx Tanja.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een geweldig prachtige, stijlvolle kaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet aan de challenge van DCZ.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow! wat gaaf die veertjes! Superidee! Bedankt voor je bijdrage aan CvC!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Toch afkick verschijnselen? :) Die tapejes, dat blijft toch jou ding. Dit kaartje is ook weer kei leuk gemaakt.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!