dinsdag 21 mei 2013

Spelen met tape #4: Welkom Kleintje

Hallo! Was ik weer eens! 

Ik ben vandaag terug gekomen van een heer-lijke vakantie in Turkije met vriendjelief. We hadden precies de juiste week te pakken, want voor onze aankomst was het in Turkije slecht weer met regenbuien en bij vertrek begonnen de temperaturen iets te hoog te worden (45 graden), dus we hebben ontzettend veel geluk gehad. Lekker gebakken aan het strand en zwembad, maar uiteraard ook wat tripjes door Turkije gedaan. Ik heb gehoord en gelezen dat het in Nederland bar en boos was (is)... dus de zon op onze kop de afgelopen dagen was erg fijn! Even een klein spelletje 'zoek de verschillen':

 Dag Turkije.                                   Hallo Nederland.

Ik vond net in mijn mailbox allerlei leuke berichten van nieuwe bezoekers en nieuwe volgers: Anita, Nelleke, Ellen, Renate, Jeannette, steppet en via Bloglovin' Tineke. Welkom allemaal, gezellig zeg zo een nieuwe bups mensen op mijn blog! (Ik kom binnenkort even bij jullie blogs kijken hoor!) Veel van jullie vonden mij via de blog van de Creatieve Zebra, want... daar is mijn 15+ manieren op tape te gebruiken berichtje de Creatie van de Week! Hoe leuk is dat!


Nou ja, nu gewoon maar weer even waarvoor jullie komen kijken, een kaartje! Voor mijn vakantie heb ik nog wat freubels gemaakt die ik jullie nog niet heb laten zien namelijk. En zoals jullie weten, zat ik toen nog volop in de tape-jes! Dus ook dit kaartje is gevuld met dit prettige materiaal. Allemaal kleine stukjes washi tape, een malletje en wat stempels. That's it en meer kan ik er ook niet over vertellen!


Tijd om wasjes te gaan draaien en alle spullen weer hun oude plek te geven. 
Ik kom later deze week nog even bij jullie snuffelen om te zien wat jullie hebben gemaakt de afgelopen dagen! Ik ga mijn vakantiefoto's even in het groot bekijken! :)

Gebruikte materialen:
- Tape: Hema
- Sok: creatable Eline Pellinkhof
- Stempels: Eline's baby teksten

12 opmerkingen:

  1. Lekker bijgebruind dus! Doe je goed, want hier gaat dat niet lukken. Je kaartje is ook leuk zeg, doe je goed met die tapejes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je zo genoten hebt van je vakantie...het is hier helemaal prut...je hebt een schattig kaartje gemaakt met al die washitapejes...volop inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat ik heel jaloers ben op jouw bruine kleurtje...;)
    Leuk kaartje weer en tof dat je genoemd bent met je tape-special!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zo'n weekje bijtanken! Brrr... wat zal het hier dan weer tegenvallen! Superleuk je kaartje met tape-jes, lekkere kleurtjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt goed je weekje Turkije, tja hier wordt het deze week nog niets......Wat een leuk kaartje heb je weer met de tapjes gemaakt. Lekker vrolijk!!
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk ff lekker een paar daagjes er tussenuit.
    Wat een leuk ideetje zo. Leuke kaart.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heerlijk Miranda om er eventjes een weekje tussenuit geweest te zijn, heerlijk even dat zonnetje op je koppie. Helaas hier niet gezien. Wat een superschattig kaartje heb je weer gemaakt, prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zon, warmte, vakantie, vliegen... heerlijk klinkt dit in mijn oren. Heb net een week met verkoudheid achter de rug, nadat we een paar dagen op de camping hebben gezeten (met regen en kou... maar ook een beetje zon) Ach, het was gezellig, dat telt, toch?! (-;

    Ik vind je babykaartje weer leuk bedacht! Welkom thuis

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooooh, dit is ook weer een leukerd! Super gaaf kaartje, Miranda. En gefeliciteerd met je creatie van de week, helemaal verdiend!
    Ja, zal wel weer even wennen zijn in ons kikkerlandje. De zomer laat dit jaar wel erg lang op zich wachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattig kaartje is het geworden zeg. Ik ben vandaag terug gekomen uit alanya. Ook lekker weer gehad, maar inderdaad de eerste 2 dagen een beetje regen gehad. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zeg wat een heerlijkheid zo'n vakantietripje :D
    Hopelijk ben je al een beetje bijgewassen hihi.
    Leuke kaartjes weer, die in je nieuwe post vind ik ook super!

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is zo'n zonvakantie toch heerlijk om weer even helemaal van op te
    laden, dat heb je nog steeds wel nodig hier met dat rotweer bahh,
    we worden er niet goed van...

    Maar je kaartje is wel heel super, daar word ik heel vrolijk van ☺

    Fijne knutselweek nog gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!