dinsdag 23 oktober 2012

Van HART-e

Zo genieten, als de uitwerking van een kaartje lukt zoals ik in gedachten heb! Ook al is het volgende kaartje geïnspireerd op een andere kaart, ik ben heel blij met het resultaat. Het is weer een 'Pinterestje'. Of een kaart met 'Pinspiratie', ook zo een leuk woord. Klik hier voor de pin waar ik mijn inspiratie vond. Het origineel is iets speelser. Ik maakte een meer nette, romantische variant.



Gebruikte materialen:
- Papier: My Mind's Eye (Lost & Found, Blush)
- Glittersteentjes: Art Talent (Kruidvat)
- Tekst: stempelset Marianne Design
- Naaimachine

17 opmerkingen:

  1. "Hart"-stikke leuk geworden!!! Vind die banners met die harten eroverheen gestikt echt geweldig! Lang leve pinterest! Heerlijk zoveel inspiratie, en dan er nog wat mee doen ook! Dat is helemaal super!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er is veel inspiratie te vinden hoor op Pinterest,
    en jouw kaartje is echt heel erg leuk.
    Heel mooi gemaakt.

    Grtjs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een onwijs leuk kaartje! Ik ben ook regelmatig op Pinterest te vinden en dan beginnen mijn handen ook gelijk te jeuken om zoiets te maken!
    En zo komt ieders tot een eigen uitwerking!
    Echt heel leuk gedaan!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is erg leuk geworden. Ga zo eens je pinspiratie bekijken. Je hebt mooie rustige kleuren gebruikt die mooi bij elkaar passen. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is leuk he?! Had hem ook al gezien !!!
    Erg leuk "gelift"

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het origineel is super leuk! Ik had hem ook van jou gerepind! :)

      Verwijderen
  6. Hij is inderdaad super goed gelukt en wat leuk dat je daar zelf ook zo enthousiast over schrijft! Erg netjes gedaan en mooi papier. Het lijntje is super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik herkende h'm al, zij maakt echt geweldige dingen!
    Je hebt h'm super gelift overigens! Heel mooi je kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat is je kaartje weer mooi. De eerst volgende kaart ga ik echt ook eens op deze manier maken. Ik vind ze zoo super!!!!
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wauw wat is dit super geworden Miranda, de kleuren helemaal top, echt super meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ontzettend leuk kaartje! Ik ben gek op dat papier van My Mind's Eye. Mag ik je vragen waar je het gekocht hebt? Want als ik op internet zoek kom ik alleen maar op buitenlandse sites uit.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, ik ben er ook dol op! Ik liep tegen dit blokje aan bij Keli Hobby in Leiden. Zij hebben ook een webwinkel waar je het punt bestellen, volgens mij bij papier en dan "diversen".

      Verwijderen
  11. Wat een mooi kaartje Miranda, mooi papier en "flags" doen het altijd goed vind ik. Echt een toppertje!! Ben (natuurlijk) ook even op Pinterest gaan kijken en moet inderdaad toegeven dat deze dame heel mooie dingen maakt. Heb haar blog opgeslagen ha, ha. Altijd goed voor inspiratieloze momenten. Niet gek staan te kijken hoor als ik hem een keer lift van jou. Heb nog mooi Maya Design papier in deze tinten, dus je hebt me op een idee gebracht. Groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!