donderdag 9 augustus 2012

DCL #149 - Muzikale Kerst

Op menig blog zie ik al een aantal weken kerstkaarten verschijnen. Het is zomer (nouja... vandaag hebben we toevallig wat zomers weer), maar om met de kerst voldoende zelfgemaakte kaarten te kunnen sturen is het wel nodig om nu alvast een beginnetje te maken. Een quote van mij vanmorgen: "kerstkaarten, ik heb er nog geen zin in hoor". En nu drie keer raden wat voor een kaart ik vandaag heb gemaakt... Eigenlijk niet eens bewust. Ik had een schets van DLC en het mooie papier van Eline's Winter Huis voor me liggen. Nou ja, toen werd het vanzelf, zomaar een kerstkaart! Mijn eerste voor de kerst van 2012, ik ben benieuwd hoeveel mensen ik dit jaar blij kan gaan maken met een zelfgemaakte kaart. Wie weet heb ik de smaak nu helemaal te pakken. :-)



Met deze kaart doe ik mee aan challenge #149 van DCL.
De schets was als volgt:


Gebruikte materialen:
- Papier: Eline's Winter Huis
- Ovalen label: Marianne Design
- Bloemen: Joy!Crafts
- Brad met sneeuwvlok: Art Talent (Kruidvat)
- Muziekstrook: Art Talent
- Naaimachine

13 opmerkingen:

  1. Ook ik ben nog niet echt in de kerststemming hoor, maar dat komt vanzelf als we overal kerstkaarten zien verschijnen. Jij hebt alvast een goed begin gemaakt. Hij is erg leuk geworden Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi..ik ben gelukkig niet de enige die al met kerstkaaten bezig is...lol...
    Hij is mooi geworden en leuk papier. Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie uitwerking van de schets, lekker vrolijk kerstkaartje hoor!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kerstkaartje hoor. Ik had me voorgenomen om iedere week 1 kerstkaartje te maken dit jaar maar ben daar na twee maanden mee opgehouden jammer. Heb dit papierblok ook liggen zulk leuk papier.
    Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allereerst bedankt voor je ontzettend enthousiaste berichtje op mijn blog, heel leuk! Wat knap dat je al een kerstkaart hebt gemaakt, ik roep ook altijd dat ik daar in de zomer nog geen zin in heb, maar als je dan eenmaal bezig bent ;)! Hij is erg leuk geworden! Heel sfeervol en het kraft combineert er heel goed bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kleurtjes. Heel leuk kerstkaartje geworden, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha die Miranda, nou zie je wel toch ook maar begonnen met de kerstkaartjes, ik vind het wel leuk om ze te maken dus wie weet heb jij tegen kerst ook een heel stapeltje liggen. Je kaart is top geworden.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig kaartje! mooi die rode tinten met het goudkleurige! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik moet er nog niet aan denken hoor!haha! Maar dat neemt niet weg dat je kaartje leuk is hoor! mooi gedaan! Dank je wel voor je deelname!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ook niet, maar het is wel slim! Mooie kaart heb je gemaakt en fijn dat je meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel slim hoor om alvast te beginnen ,ik begin meestal ook na de vakantie ermee
    Dit is een hele mooie kaart hoor
    bedankt voor je deelname aan dcl

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Miranda, ik zag je vraag op m'n blog en je vroeg naar de letters... ik heb ooit jaren geleden een quickutz squeeze gekocht (google maar even ;)) en daar zat een alfabet bij, Moxie, die heb ik hiervoor gebruikt. Mocht je eens wat letterjes/tekstjes willen in dit lettertype, laat je het gewoon even weten. Dan kan ik wel een keer voor je stansen in een neutrale kleur!

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een geinig apparaatje! Ooh, zou je dat echt willen doen? Dat zou ik echt fantastisch vinden! Mag ik je mailen als ik een idee voor een kaartje heb en daar van die leuke lettertjes bij wil?

      Verwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!