maandag 4 juni 2012

1000 feestelijke kusjes - Nieuw in de Creatiewinkel

Deze week heeft Dutch Card Lovers een drietal leuke sketches op hun blog staan. Dat zijn voorbeelden voor een opzet van een kaart, hartstikke handig ter inspiratie. Net als een aantal leden van het designteam daar, heb ik voor al mijn kaarten die ik gisteren heb gemaakt de sketches opgeleukt met papier uit dezelfde lijn. Duidelijke gelijkenissen in de kaarten dus, maar toch ook weer heel anders! Twee van mijn gemaakte kaarten laat ik hier alvast zien. Nummer drie komt in een nieuw blogbericht, anders wordt het zo een druk bericht.

Kaart nummer een:

 Het is een 'nette' kaart geworden door het mooie papier van BoBunny.
De lange vaandels en de stempel maken het toch feestelijk.
Om de stempel heen zittens stukjes dubbel gevouwen lintjes.

Overal op de kaart zijn stikrandjes verwerkt.
De gestikte driehoekjes symboliseren (jaja, daar zijn ze weer!) vlaggetjes.

Kaart nummer twee:

 Ook voor deze kaart weer vaandels/vlaggetjes, stikrandjes en
dubbel gevouwen lintjes.


Naast de kaarten, vind ik zelf vooral het ezeltje erg leuk!
Ik had dit gezien op internet en vond het zo leuk,
bij toeval kwam ik de mini ezeltjes tegen bij de Blokker.
Die moest ik hebben... geinig toch!

Beide kaarten staan nu in de Creatiewinkel.
Klik HIER voor het actuele aabod.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!