maandag 23 januari 2012

Een eigen blog!

Hallo!

Na een poosje twijfelen is hij er dan: mijn eigen blog.
Ik wilde graag een publiekelijk plekje voor mijn gemaakte creaties.
Al een aantal jaren ben ik bezig met freubelen: creatief doen met papier, lintjes, bloemen, stempels, stickers, kralen, ponsen... noem maar op. Het liefste maak ik hier leuke kaarten van. Deze kaarten verstuur ik bij elke leuke gelegenheid, van een verjaardag tot een bruiloft.
Omdat ik heb gemerkt dat andere mensen mijn creaties kunnen waarderen, wil ik ze delen via een blog. Zo kan iedereen die het leuk vindt even rondsnuffelen in mijn 'collectie'. Je kunt hier een kijkje nemen voor de lol, voor inspiratie of misschien wel omdat je geinteresseerd bent in een van mijn creaties. Daarover later meer!

Ik ga nu maar eens uitvogelen hoe ik mijn blog gezellig kan maken en uiteraard hoe ik wat materiaal kan plaatsen. Ik zal regelmatig nieuw materiaal op mijn blog plaatsen, dus wie weet... tot ziens!

Liefs,
Miranda

1 opmerking:

  1. Hallo Miranda,
    Wat een leuk blog. Ziet er goed uit. Succes er mee en veel inspiratie toegewenst.

    Knutsel moetie

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!